EN OPPDATERING

Categories Blogg

Jeg tror enda ikke at det har gått opp for meg at jeg snart skal flytte og legge hele dette “Trondheim kapitelet” bak meg. Jeg har fått så mange spørsmål om jeg ikke angrer på at jeg flyttet, og svaret er helt klart N E I. Det siste året har vært det mest lærerike året jeg noen sinne har hatt, og jeg føler at jeg virkelig har utviklet meg. Jeg er egentlig bare takknemlig for alt, også det som har vært vanskelig. Jeg har det virkelig så bra for tiden, og det føles endelig ut som at brikkene begynner å falle på plass. Jeg vet hva jeg vil, hvor jeg skal være om noen år og hvilke veier jeg skal gå. Det føles så godt.

Det har vært litt rart å komme tilbake hit å skulle begynne å pakke meg ut av leiligheten, men jeg har så mye fint å se frem til så det føles egentlig bare godt. Jeg pakker faktisk for to steder, for det skal kjøres et flyttelass til Tromsø og et til Oslo. Mamma skal ha noen av møblene mine, samtidig som at jeg sender med alle de tingene jeg ikke trenger som vinterklær, interiør og andre ting. Jeg prøver jo å pakke minimalt til Oslo ettersom at jeg bare skal være der i noen måneder, og at det er unødvendig å dra med seg for mye. Jeg har derfor brukt de siste dagene på å bare sortere skikkelig, og jeg begynner allerede å bli ferdig med alt som skal nordover. Utfordringen nå er bare å ikke pakke for mye, for da ender jeg opp med å ikke ha flere tallerken og glass igjen. Jeg kan bli liiiiitt for ivrig noen ganger når det er noe jeg gleder meg til 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *