UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Blir ikke Morten sjalu når du der på andre siden av verden å henger med andre menn?
Nei, det gjør han ikke. Jeg vil vel ikke akkurat si at jeg henger med andre menn, men selvfølgelig vil det være andre gutter på utestedene vi drar på. 

Hvor mye koster en promotør? 
Det er helt gratis. De får derimot betalt for å ha med jenter inn på klubben. 

Hvem er du i NYC med?
Ingrid <3

Når startet du med YT?
I 2017 <3

Hvor mye kostet reisen? 
Det må jeg nesten regne på når jeg kommer hjem haha!

Når ble du og Ingrid kjent?
Vi ble kjent på et vors hjemme hos meg rett etter de kom hjem fra Mexico.  

Er det kaldt i NYC?
Gjeeeett om! Det er mye kaldere her enn hjemme i Norge, så det er bare å pakke med varme klær om du skal reise hit i nærmeste fremtid. 

Når kom dere hjem fra PH?
3 mars tror jeg. 

Kunne du tenkt deg å studere og bo i New York? 
Ja, det hadde virkelig vært drømmen! Jeg vurderer jo å gjøre det, så vi får bare se hva som skjer i fremtiden. 

Har du og Morten et åpent forhold? 
Nei, det har vi ikke. Det hadde nok vært helt uaktuelt å dele han med noen andre.

Liker du ikke Isabelle mer?
Jo, hvorfor skulle jeg ikke like henne? Isabelle er en nydelig jente. 

Har du planlagt noen reiser fremover?
Jeg reiser til Los Angeles om ikke så alt for lenge, wuuhuu!!

Hva synes foreldrene dine om at du er blogger?
Mamma vet hvor lenge jeg har ønsket dette, så hun heier virkelig på meg. 

Kjenner du Andrea Badendyck?
ja, det gjør jeg. Hun er en superfin og ikke minst hyggelig jente. 

Blir du irritert når du får spørsmål om penger? 
Nei, det gjør jeg ikke. 

Hvordan har du det i New York?
Jeg har det SÅÅÅÅ bra her. Det gjør virkelig vondt i hjertet mitt å tenke på at jeg skal reise hjem snart 🙁

Hva er det verste du kan spise?
Fisk. Hilsen Sofie 5 år. 

Hvilken utenlandsk influenser ser du opp til?
Fanny Lyckman og Lexi Wood. 

Mottar du mye dickpicks? 
Hver gang jeg åpner Snapchaten min så ligger det alltid 1-2 bilder på lur. Disse menneskene blir blokkert asap for å si det sånn. 

Har det blitt noen krangler eller uenigheter i New York? 
Nei, så absolutt ikke. Vi har det så fint på tur sammen <3 

Om det er noe mer du lurer på, spør i kommentarfeltet så skal jeg svare der <3

11 kommentarer

11 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Spurte i ett tidligere innlegg, men finner ikke kommentaren min. Lurer på hvorfor du ikke vil dele leiligheten dere har kjøpt? Tenkte det kunne være pga prisen, men den blir jo offentliggjort uansett. Er ikke ment som kritikk, er bare veldig nysgjerrig på hvor dere skal flytte!! 🙂

    1. Pris har vi allerede gått ut med! Det handler om at jeg ikke ønsker at randoms skal vite hvor jeg bor og adressen min, da jeg synes det er ganske ubehagelig. Hjemme i Tromsø er vi ganske plaget med at folk oppsøker hjemmet mitt, og jeg ønsker ikke det samme for oss dit vi nå skal flytte. Et hjem skal være privat!

      Skjønner du er nysgjerrig, men dere skal selvfølgelig få vite med engang vi føler for å dele <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *