JUST MY LUCK

Categories Blogg

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men jeg er en sånn person som har en del uflaks. Jeg er ikke bare en magnet for merkelige opplevelser, men jeg er også veldig klumsete. Martine hater for eksempel å sitte ved siden av meg når vi drikker, for jeg klarer alltid å søle ut halve drinken min på oss. Det som skjedde i går var faktisk ikke min feil, men det var selvfølgelig meg det måtte skje med haha. 

Kort fortalt; I går da vi var på utestedet så hadde vi en ganske full jente på bordet. Hun hadde en flaske med vodka i som hun klarte å slippe på tåa mi istedenfor i kjøleren som sto på bordet. Jeg kan faktisk ikke beskrive hvor vondt det var engang. Hadde det ikke vært for at jeg var inne på et utested så hadde jeg begynt å hylgrine haha. Det er lenge siden jeg har måtte konsentrere meg så hardt for å ikke begynne å gråte, så det sier vel kanskje sitt. 

Som forventet så våknet jeg opp med skikkelig hoven og blå storetå, og jeg tror faktisk at den er skikkelig forstuet. Jeg klarer så vidt å røre på den, samtidig som at det er kjempevondt å gå med sko. Jeg må sikkert dra å få den sjekket om det ikke blir bedre, men jeg får bare krysse fingrene. Det er utrolig kjipt om jeg ikke klarer å kose meg skikkelig her i Vegas på grunn av dette, men jeg får bare gjøre det beste ut av situasjonen. Det som er så tragikomisk er at det alltid er meg det skjer sånne her ting med. Vi får bare vente i spenning å se hva som skjer de neste dagene haha. Wish me luck <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *