EN OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Blogg

18 kommentarer

18 thoughts on “EN OPPDATERING PÅ LIVET

  1. Hahaha jeg så nettopp på Jodel, hvor du har lagt ut giveaway om å vippse noen 2000kr! Wow du har virkelig ingen integritet, og synker lavt for å holde deg relevant! Jeg tror jeg skal tipse VG om dette, for det her bare helt sykt. 🙂

    PS! Du vet det ikke er lov å som krav å tagge folk i giveaways?

    1. Vet ikke helt hvem av oss det er problemer med når du daglig er her inne for å skrive dritt? Har du virkelig ikke bedre å bedrive tiden din med?

      Jeg har drevet med giveaway lenge nå, og har da økt fra 56.000 til der jeg er i dag. Istedenfor å gi noe tilbake til følgerne mine så kunne jeg jo bare kjøpt følgere? Men da hadde det kanskje vært galt det også? Giveaway på Instagram og Facebook for å øke antall følgere er ikke akkurat noe ukjent og er noe veldig mange gjør.

      Om du skal tipse VG om at jeg har giveaway på Instagram, vær så god 😂

      Jeg vet at det ikke er lov på Facebook, men har aldri hørt om denne regelen på Instagram. Så gjerne send over det du har FBI 😎

  2. Elsker å provosere deg lille venn. 🙂 Det er så lett å terge deg og du driver raskt med whataboutism.

    Såklart kjøper du ikke følgere, så dum er du ingen som har anklaget deg! Men fy fader hva du ikke gjør for å holde deg relevant. Haha. Å betale noen 2000kr for å få følgere!! Jeg dauer.😂😂
    Er du ikke interessant nok til å få frivillige følgere??

    Lykke til med YT-kanalen uten mye Morten tilstede. Sjekk seertallene dine på de videoene hvor Morten ikke er med, rekordlavt! Du finnes ikke noe inspirerende. Du er seriøst bare en vandrende JOKE som er så desperat og harry. ❤️😘😂

    1. Vil heller påstå at kommentarer som dette er ganske harry😊 Logg av nettet og gjør noe med fornuftig med tiden din😁

    2. Du provoserer ingen med slike dumme kommentarer, du driter deg bare ut og beviser hvor barnslig du er på nettet. Du er klar over at du er en av de som gir Sofie klikk og oppmerksomhet? Jo mer klikk og oppmerksomhet hun får jo mer vil hun også tjene og jo flere folk vil høre om henne, så du kan jo takke deg selv for at hun gjør det bedre enn deg. Lykke til videre i livet.

    3. Lena P: Fyyy fader, for en mobber du er!!! Avslörer lett den hersketeknikken din, lille venn! Tror det hadde värt artig å värt flue på veggen hos deg, for å se hvilket tragisk liv du lever. Kom du ikke inn på politi höyskolen kanskje? Derfor leker du FBI her? Ler så jeg griiiner av deg!

  3. Hun sa aldri at hun hadde kjøpt følgere? Problemer her er at du klager på noen som ønsker å øke i følgere uten å kjøpe som 90% av influencere i Norge gjør. Det er så mange profiler med over 200.000 følger som får 6000 likes.

    Hun holder da på å spille inn andre sesong med Bloggerne? Det er ingen som har vært så kort tid i bransjen som har fått en kontrakt med dem, utenom Martine.

    Lena er mest sannsynlig ikke ditt navn, men ville bare informere deg om at det lyser sjalusi av hele kommentaren din. Du er et typisk menneske som sliter med lav selvtillit og drømmer deg bort i andres mennesker livs. Du hater på de som har fått til det du ønsker, og bruker derfor hersketeknikker når du legger igjen kommentarer. Enten så har du en skremmende lav selvtillit eller så har du noen bokstaver på papiret. Det er også lett å gjennomskue at du er forelsket i Morten. Det er nesten litt søtt, for det minner meg på den tiden da jeg også ble forelsket i mennesker over nettet. Jeg var 12 år da.

    Du sitter oppe klokken 03.00 for å kommentere blogger. Håper du snart får deg en jobb og et liv slik at du slipper å hate på de som faktisk gjør noe med sitt. Jeg håper også at kommentarer en dag vil være synlig for alle, for da vil du virkelig slite med å finne deg en jobb. Synd at skattepengene mine går til sånne som deg

  4. Gratulerer med ny jobb til Morten! Håper det kommer til å gå bra, og at avstanden ikke blir noe stort problem <3 Kan jeg spørre om det bare er for et par år Morten skal bo i oslo? Har han mulighet til å etterhvert jobbe fra Trondheim?

    1. Vi vet ikke så mye selv enda, og tar egentlig bare en dag av gangen! Det vil løse seg uansett på en måte. Det er jeg helt sikker på. Alt handler jo om innstilling 🤩 kanskje det er jeg som må flytte etterhvert, hehe! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *