UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvordan går det med deg?
Akkurat nå har jeg det veldig bra. Tusen takk som spør <3

Hvor godt liker du Ariana Grande?
Det er ingen hemmelighet at jeg digger Ariana, og synes at hun er veldig flink og ikke minst inspirerende.

Hva synes du om konserten?
Den var SÅ bra, hun er seriøst så flink live.

Hvorfor har du i extensions?
Hvorfor ikke? Jeg synes jeg er fin med det, og liker å ha langt hår.

Hvor ser du deg selv om 5 år?
Da har jeg nok mest sannsynlig kjøpt en ny leilighet/hus, eier av flere firmaer og kanskje har begynt å tenke på å stifte familie? Hvem vet.

Hvordan er livet nå om dagen med tanke på alt som skjer?
Jeg skal ikke nekte for at jeg er redd for alle de store forandringene som venter, men jeg prøver å tenke positivt.

Reklamerer dere bloggere for alt dere får sponset? eller tester dere det først?
Jeg tester de tingene jeg reklamerer for, men kan selvfølgelig ikke snakke på alle sine vegner.

Skal du kjøpe sminkemerket til Martine Lunde?
SELVFØLGELIG!!! Jeg gleder meg så mye <3

Går du til psykolog?
Ikke før øyeblikket, men jeg tenker å begynne.

Tar du til deg hat-kommentarer?
Jeg tar det til meg på den måten at jeg blir enda mer motivert til å jobbe hardt. Det er ikke akkurat slik at jeg blir lei meg av de som legger igjen kommentarer på ALLE innleggene mine, og trykker seg inn her flere ganger om dagen. De engasjerer seg jo mest av alle, så da må jeg bare jobbe ekstra hardt slik at de har noe å bedrive dagene sine med også.

Krangler du og Morten ofte?
Absolutt ikke. Jeg hadde nok ikke orket å være i et forhold der man kranglet masse, det er jo så slitsomt.

Hva tenker du om bloggere og influencere som deler drama i det offentlige?
Det er bare kleint og helt unødvendig. Vi er forbilder, og det er da helt feil å vise at det er greit å henge ut hverandre over nettet.

Er vennskap mellom bloggere ekte? Eller henger man med hverandre for PR?
Som jeg skrev over her så kan jeg ikke snakke for de andre, men mine vennskap er i alle fall ekte. Jeg hadde aldri orket å late som jeg var venn med noen, hva er vitsen med det?

Hvor mye betalte du totalt for LA-turen?
Jeg betalte litt over 11.000 for bo og hotell.

Sparer du penger før du reiser på slike turer?
Vanligvis så sparer jeg ikke, men nå som jeg har blitt flink med pengene så har jeg spart en god del. Det føles D I G G.

Ønsker du å flytte tilbake til Oslo?
Nei, det gjør jeg ikke. Ikke akkurat nå i alle fall.

Stemmer det at du skal flytte hjem?
Nei, det stemmer så absolutt ikke.

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei Sofie!
    Jeg lurer bare på hvilken størrelse du har i den sorte puffer-jakken fra Nelly? Mange skriver at den er veldig stor i størrelsen, så blir litt usikker, hehe. Den er jo så kul!

    Håper du har en fin søndag <3

  2. Jeg anbefaler å dra til en psykolog og tilbudet på tiller/heimdal der dere holder til er det bra og ventelistene er ikke så innmari lange. Jeg selv går til psykolog der. Derfor vet jeg det hehe.

  3. Jeg blir også så motivert å kommentere på bloggen din! ELSKER at kommentarer påvirker deg og hvor lite selvinnsikt du har. Stå på jenta mi, skal støtte deg 100 prosent til karrieren din stuper. ❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *