EN SISTE KVELD

Categories Blogg

Her om dagen så hadde Morten og jeg en siste kveld sammen før vi skulle reise fra hverandre. Morten skulle egentlig bare dra til Oslo, men ting forandret seg plutselig så nå er han i Barcelona. Jeg skal ikke uttalte meg så mye på han sine vegner, men jeg kan vel si så mye at han har fått en ganske stor mulighet. Jeg kan også si så mye som at om dette går i boks, så vil det mest sannsynlig innebære flytting.

Alt jeg vet er at jeg ikke er klar for å flytte, så kanskje jeg blir værende alene i Trondheim for en periode. Det er uansett ikke noe vits å tenke og spekulere før man faktisk vet, så vi får bare møte de utfordringene vi eventuelt får med en positiv innstilling. Når alt kommer til alt så ordner det jo alltid seg, så jeg stresser ikke. Jeg har en veldig fleksibel jobb, så det vil absolutt ikke være noe problem å møtes. Vi som så og si har levd oppå hverandre hver dag i 2,5 år skal kanskje ikke bo i samme by, det kan virkelig bli interessant. Ingen av oss vet jo lengre hvordan livet uten er, haha.

Vi skal ikke være så alt for lenge fra hverandre nå, for Morten kommer mest sannsynlig til Tromsø på søndag. Jeg skal derfor bare nyte de dagene her sammen med familien og vennene mine <3 Morten kommer samtidig som Bloggerne, så det vil derfor være fult kjør fra søndag og utover. Jeg må derfor bare være flink til å disponere tiden jeg har frem til da.

4 kommentarer

4 thoughts on “EN SISTE KVELD

  1. Så insta videoen din, med svømme føttene under vaske maskina! 😂du kan kjøpe sånn 4pakk med knotter som settes under maskina på de fleste steder jysk, ikea, lkjøp, expert osv 😂 så beskyttes både gulv og maskina

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *