PRIVATE BILDER FRA MOBILEN MIN

Categories Blogg

Celine som spiser Dentastix på Hytta. Hun er sååå fin, haha.

På bare en dag hadde vi klart å spise opp halve skåla med godteri, og det måtte selvfølgelig dokumenteres.

Dette var arbeidsstillingen min hele helgen. Godt plassert foran TV-en med beina opp i været.

Jeg går så sjeldent med BH at jeg måtte dokumentere det for å sende det videre til venna, haha.

Et lite inspo bilde med bæsjeposen til Celine som har dødninghode på seg.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på de menneskene som ikke liker høsten? Den er jo så NYDELIG, og gamlemor måtte selvfølgelig dokumentere det fantastiske høstværet.

Ei litta bilselfie. Er det noen som vet hvorfor man plutselig kan få shiny hud? Jeg har ALDRI slitt med det før, men nå ser jeg konstant “svett” ut.

Morten fikk en syk nyhet akkurat i det jeg tok disse bildene, og det er nesten litt skremmende å tenke på hvor mye hverdagen vår kommer til å forandre seg om dette faktisk skjer. Jeg kan si så mye at det innebærer flytting og mange store avgjørelser å ta. Shiiit


Celine er selvfølgelig med på lading ettersom at jeg alltid synes synd på hund når jeg etterlater henne hjemme alene, lille bebbis <3 Jeg tar også med meg jobben når jeg skal lade, slik at jeg får multitasket litt.

19 kommentarer

19 thoughts on “PRIVATE BILDER FRA MOBILEN MIN

    1. Syns det er flott med ufiltrerte bilder fra mobilen jeg! Hun kan da vel få ha på den bh’en hun vil vel? Eller syns du hun skulle kjöpt en ny svindyr en for anledningen? Hah,,,

  1. Glinsingen skjer fordi founditionen oksyderes når man bruker den lenge! Ofte hvis man har feil foundition til sin hudtype, man har gått med den for lenge eller du bruker for mye rett og slett! Det å vaske børstene sine ofte er og viktig for å få et fint resultat hele dagen <3

  2. Hei! kunna du laget ett inlegg hvor du viser alle jakkene dine på?:) trenger inspooo og du har så mange fine, men får ikke sett dem så veldig godt på de bildene du har di på

  3. Er du fornøyd med Kylie sine liplit? Redd leppene blir så tørre å seige.. Hvem farge har du på bilde?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *