EN STOR UTFORDRING

Categories Blogg

Som dere sikkert ikke har fått med dere så reiser jeg til Tromsø i dag, og som dere heller sikkert ikke har fått med dere så gleder jeg meg veldig. Det eneste jeg ikke har gledet meg særlig til med denne reisen er at jeg har med meg Celine. Jeg er jo litt redd for å fly, og jeg blir alltid mer nervøs hver gang hun er med. Grunnen til det er for at Celine stresset litt på fly, så jeg tror vi klarer å stresse hverandre på en eller annen merkelig måte. Det går som oftest fint når noen andre er med, men reiser bare vi to så får vi begge litt nerver. Dere vet jo hvor redd jeg er for Celine, så med engang hun begynner å stresse så er jo jeg sikker på at det skjer et eller annet farlig med henne.

Jeg har uansett bestemt meg for at det skal gå helt fint denne flyturen, for jeg nekter å tillate noe annet. Jeg hadde så lite lyst til å ta med meg Celine på fly at jeg vurderte å spørre Julie om hun kunne passe henne, men jeg bestemte meg for å gi meg selv en utfordring. Jo mer man unngår å gjøre noe, desto verre blir det. Målet mitt er å en dag være helt kvitt flyskrekken, og da hjelper det virkelig ikke å unngå det som er skummelt. Jeg er helt sikker på at flyturen kommer til å gå kjempefint, og vi skal faktisk mellomlande i Bodø, så det er ikke mange minuttene vi skal være oppe i lufta. Jeg fikk også et veldig godt tips angående flyskrekk, og det er å tenke på alle de tingene du skal gjøre når du kommer frem. På den måten fjerner du fokuset litt fra alt som kan skje, og istedenfor fokuserer på alt det fine som venter deg når du lander.

Vi snakkes senere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “EN STOR UTFORDRING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *