OM JEG NOEN GANG FÅR BARN

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER / Bukse. HER

I går var jeg en tur innom Zelia for å få litt middag servert nå som Morten ikke er hjemme, neida joda. Jeg ble invitert på tacokveld, og dere forstår helt sikkert at jeg ikke var vond å be. Hadde det ikke vært for Zelia så hadde jeg nok mest sannsynlig kjøpt meg Risgrøt fra Fjordland eller Vegetarpølser fra Coop. Jeg vet at jeg må bli flinkere til å lage mat, men det får være nyttårsforsettet mitt eller noe.

Det er bare så utrolig deilig å ha venninnene mine i umiddelbar nærhet. Det er nesten litt rart at jeg har klart å skape et slikt nettverk i en by jeg egentlig ikke har tilhørighet til. Skal jeg noen gang få barn så er det her jeg aller helst vil bo, for jeg vet at jeg har så mange mennesker rundt meg som alltid vil hjelpe meg. Da jeg bodde i Oslo var det så og si umulig å få pass til Celine, og jeg føler at det hadde blitt litt det samme med et barn haha. Nå er det jo ikke sikkert at jeg noen gang vil ha barn, så det kan godt være at jeg slipper å ta hensyn og tenke på alle disse tingene. Det er likevel greit å ha det sånn 10% planlagt.

Jeg ser forresten at jeg fikk en del spørsmål om huset til Zelia i går, og jeg kjenner at det er litt vanskelig for meg å svare på spørsmål på deres vegne. Er det noe du lurer på så er det bare å kontakte Zelia direkte, og trenger du litt inspo til hjemmet så har hun begynt å dele litt på Instagram. De har virkelig fått drømmehjemmet, så ønsker du å følge noen på Instagram for litt inspirasjon så kan du sjekke ut @ZeliaWaal.

Nå skal jeg få unnagjort litt jobb før Stine kommer på besøk. Dere trodde vel ikke at rastløse meg skulle tilbringe en lørdagskveld alene? ;pp

2 kommentarer

2 thoughts on “OM JEG NOEN GANG FÅR BARN

  1. Du har venner og nettverk så lenge du “er” noen og kjenner de rette. Sånn er det, hvis du skulle tro noe annet .
    Sorry. Verden er brutal

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *