NOEN ÆRLIGE TANKER

Categories Blogg

😔 Jeg burde kanskje ikke innrømme dette ettersom at jeg gir motivasjon til de som slenger med leppa, men den siste tiden har jeg fått en del kommentarer på kroppen min. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg blir skikkelig lei meg, og jeg synes ikke det er greit å kommentere andres kropp uansett hvem man er eller hvordan man ser ut. Jeg har vært åpen med dere tidligere at jeg har hatt et anstrengt forhold til kropp etter at jeg begynte med bikiniftiness og fikk et veldig spesielt forhold til trening og mat. Jeg har kommet meg langt etter det, og har fått et sunt forhold til kropp og trening. Jeg kan likevel føle på usikkerhet jeg også. Dere vet aldri hva noen går igjennom, så jeg synes man skal holde seg for god til å kommentere andres kropp. Jeg burde kanskje holde kjeft om dette for å ikke helle enda mer besin på bålet, men jeg velger å snakke åpent om det nå. Det er ubehagelig når dere kommenterer hvordan kroppen min ser ut, og uansett hva du tenker om meg eller hva du har i mot meg, så håper jeg at du kan være litt medmenneske og holde deg for god til å kommentere slike ting.

☺️ Jeg skal få mamma til å strikke et par gensere til meg, men jeg er helt tom for motivasjon og hva jeg ønsker. Hun er superflink og kan strikke hva som helst, så om dere har noen gode ideer så vil jeg mer enn gjerne se de. Jeg føler at alle ullgensere er så like, og jeg har så lyst på noe som er litt annerledes. Jeg vet bare ikke hva.

😔 Vi kan vel si det sånn at det begynner å bli et par år siden jeg trente legger sist ettersom at jeg føler at det ikke gir meg noe særlig. Den siste tiden har jeg likevel bestemt meg for å bli flinkere til å trene hele kroppen, og ikke bare fokusere på enkelte muskelgrupper. Jeg bestemte meg derfor for å trene legger på søndag, og jeg sliter ENDA med å gå. Jeg skjønner nå hvorfor jeg sluttet å trene det, og jeg kan love dere at det vil være lenge til neste gang. Om det noen gang vil bli en neste gang.

☺️ Tenk at det bare er litt under 3 måneder igjen til jul?!?! Tidligere var jeg en sånn person som ikke var spesielt glad i julen, og følte at den var litt oppskrytt. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg tenkte, for det er virkelig ikke noe som er mer koselig enn å være rundt de menneskene du bryr deg aller mest om. Spise masse godteri, se på julefilmer og gjøre om hele leiligheten. Det som er morsomt er at mamma og jeg har to helt forskjellige måter å pynte på, så jeg får the best of both worlds. Hun er veldig glad i rødt og nisser, mens jeg går mer for sort og gull. Det er med andre ord ikke så store forskjeller enn hva jeg allerede har haha.

😔 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. All ære til dere som klarer å bo så langt nord uten at dere blir påvirket av været. Jeg er egentlig ikke en sånn person som bryr meg om noe så teit som været, men jeg kjenner at det var litt utfordrende å komme til ekte nordnorsk klima. Det snødde faktisk her forrige uke, noe jeg synes er helt sinnsykt å tenke på. La oss heller ikke glemme at det blir mørkt så tidlig, noe som virkelig påvirker energinivået. Det går vel kanskje likevel opp i opp, med tanke på at det er lyst hele døgnet om sommeren. Jeg tok faktisk bloggbilder i 1-2 tiden på natta i fjor da Morten og jeg var i Bodø, det er ikke noe jeg kunne gjort her.

☺️ Jeg blir så utrolig glad når de rundt meg viser mer og mer interesse for kjøttfrie matvarer. Tidligere var jeg skikkelig loner, men nå spiser jeg typ bare vegetarmat når jeg henger med venner. Det aller beste med å være hjemme er at mamma er så åpen for å prøve det, så her er det ikke noe stress med å bli enig om hva vi skal spise til middag. Jeg synes det er så ubehagelig de gangene jeg føler meg til “bry” for å ikke spise kjøtt, så jeg er veldig glad for at mamma ikke får meg til å føle meg “dårlig” for valget jeg har tatt.

6 kommentarer

6 thoughts on “NOEN ÆRLIGE TANKER

  1. fader Sara fra eotb ser ut som tvillingen din, da du hadde brukt hår og kanskje var litt yngre (?) iallefall deg uten all den tunge sminken du legger. PRIKK LIKE. Så deg i henne sekundet hun ble vist på skjermen, har troen på identiske personer i verden og hun er virkelig din dobbeltgjenger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *