EN TID FRA HVERANDRE

Categories Blogg

Jeg begynte akkurat å tenke på at det er en stund siden jeg så Morten sist, og det overrasket meg litt at jeg nesten ikke hadde tenkt noe særlig over det. Misforstå meg rett, for selvfølgelig savner jeg han når vi ikke er sammen, men det er også utrolig deilig den tiden vi har fra hverandre. Vi begge jobber jo hjemmefra og bor sammen, vi ser derfor hverandre veldig mye i løpet av et døgn. Jeg tror derfor det er veldig sunt for forholdet vårt at vi har litt tid fra hverandre, og vi faktisk rekker å kjenne på savnet. 

Jeg er jo en sånn person som trenger å være litt alene for å klare å fokusere, puste og bare være meg selv. Jeg kjenner derfor at jeg har hatt veldig godt av å komme meg litt bort fra “hverdagen”, men jeg gleder meg selvfølgelig veldig til å komme hjem til Morten. Jeg har jo begynt å savne han skikkelig nå, så det skal bli veldig godt å se hverandre igjen <3 Jeg har bare alltid trodd at om man skal få et forhold til å fungere, så er det viktig å oppretteholde alle de tingene man gjorde før man ble samboere. At man ikke alltid er rundt hverandre og at man er flink til å ikke ta hverandre forgitt. 

Det er jo litt lett å glemme hverandre når man ser hverandre hver eneste dag, og jeg ønsker virkelig ikke at Morten og jeg skal komme dit at vi noen gang tenker at “h*n er der uansett”. Nå er det bare noen dager til vi ser hverandre igjen, og dere kan trooo jeg gleder meg <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *