JEG SVARER PÅ HATKOMMENTARER/KRITIKK

Categories Blogg

Jeg synes du kan svare leserne dine litt frekt til tider, har du noen gang tenkt over det selv?
Jeg tror ikke at alle alltid skjønner humoren min, så jeg har begynt å tenke litt mer over hvordan jeg svarer enkelte. Vennegjengen min har alltid bare hatt en vane med å møte dritt med humor/tull, og jeg forstår selvfølgelig at det kan se veldig frekt ut for dere som ikke kjenner meg på den måten. Så jeg har tatt til meg kritikken jeg har fått der, og har begynt å tenke mye mer over hvordan jeg svarer. 

Du kler deg så utrolig trashy, har du ikke vurdert å hente inspirasjon fra noen som er bedre å kle seg?
Jeg digger klesstilen min, og kommer aldri til å endre på den for at noen andre ber meg om å gjøre det. Det er viktig å være seg selv, og jeg vet selv at jeg hadde blitt ulykkelig om jeg skulle kledd meg annerledes for å tilfredsstille mennesker jeg ikke kjenner. 

Det er kleint når du filmer deg selv på Snapchat
Ja, det kan godt være at det er. Jeg beklager for at jeg skaper kleine øyeblikk for enkelte, men jeg velger jo selv hvilket innhold jeg legger ut på mine sosiale medier. Om det er noe du savner på Snapchat så kan du gjerne komme med tips til hva du vil se mer av <3

Hvorfor har du hund når du alltid reiser?
Denne kommentarer kjenner jeg irriterer meg skikkelig, for jeg har hatt Celine i 8 år nå og hun har det helt fantastisk fint. Er det noen jeg virkelig bryr meg om så er det Celine, og det tror jeg alle de som har fulgt meg lenge vet. Det er ikke unormalt å sette bort hunden sin når man er ute å reiser, og Celine er kun hos mennesker hun kjenner godt. Mamma er Celine oppvokst hos, og venninnene mine som passer henne har kjent henne i 5-7 år. 

Hvorfor bruker du så mye sminke? Det ser ikke bra ut. 
Tror du virkelig at jeg hadde sminket meg på den måten som jeg gjør om jeg selv ikke hadde synes at det var fint? Hvem er egentlig du til å fortelle hva som er fint og ikke? Handler ikke det om smak og behag? Tenk så kjedelig om ALLE skulle sett lik ut, det hadde jo ikke vært noe særlig. 

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG SVARER PÅ HATKOMMENTARER/KRITIKK

  1. Det er jo du selv som har skrevet tidligere at celine blir så dårlig når du er på reis. Ikke rart folk tenker hvorfor du reiser så mye da og ikke setter hundens behov først.. ?

    1. Har aldri skrevet at Celine blir dårlig, jeg har skrevet at hun er veldig avhengig av me. Det er ikke synd på en hund for at den blit satt bort til andre mennesker som kjenner den godt. Selvfølgelig kommer Celine sine behov først, men det er da virkelig ikke sånn at jeg ikke kan reise noen steder for T hun aller helst vil være hos meg 😂😂😂 jeg tror ikke det er uvanlig at hunder trives best hos eierne sine 🙂

      1. KKE DET JEG HADDE HÅPET Å KOMME HJEM TIL
        3 kommentarer
        Posted on 03.04.2019 kl. 11:20

        på det innlegget skrev du hun var så dårlig at du reiste til dyrlegen.

        vil ikke starte en diskusjon eller noe. men har hund selv, å hadde ikke hatt hjerte til å reise fra han om jeg visste han ble så dårlig når jeg var borte.. seperasjonangst hos dyrene er ekte.. <3

      2. Hvis hunden hennes er veldig avhengig av hun da er det egentlig bare bra at hun er ute å reiser mye så hunden venner seg av avhengigheten, etterhvert blir hunden mindre stresset når hun er ute av huset noe som bare gjør godt for hunden.

          1. Hva mener du om dette med om vi kjenner deg etter å ha lest en blogg? Jeg har følgt deg lenge å tar ting du skriver seriøst. men virker jo som om dette blir feil i dine øyne? Er den full av opdiktning og overdrivelser?

            Og om man vil trene på å gi hunden mindre seperasjonangst så gjørs dette veldig gradvis. Ikke reise bort plutselig i uker..

            Synst og det er litt dumt på morten sine vegne ag du mener han egentlig forsømte hunden din mens du var borte.. at han var så lite hjemme at hun ble så dårlig.. det er da ditt ansvar å se til at hunden blir hos folk som følger hundens behov. Det er alt i alt ditt ansvar. Ja man burde kunne reise fra hunden sin. Men har hunden sykdommer så må man ta hensyn til dette.

          2. Celine har ikke en sykdom 🙂 Poenget mitt var at dere ikke vet hvordan jeg tar vare på hunden min ved å bare lese en blogg. Jeg har hatt Celine i 8 år, og har alltid vært en person som har reist mye. Hun er vandt til det, så er ingen grunn til bekymring 😀

  2. Ja det er normalt å dra på ferie selv om man har hund. Men det er ikke normalt å dra så mye som du gjør fra hunden sin. Du setter henne bort her og der, selv om hunden kjenner de, har kjent de lenge hjelper det lite. Du burde aldri ha hatt hund, og hadde jeg vært oppdretteren du hadde kjøpt hunden av hadde jeg vært utrolig lei meg og bekymret for den hunden. Argumentene dine holder ikke og du fremstår bare som dum.

  3. Hei, jeg var akkurat på utøya på AUF leir. Jeg kjenner (heldigvis) ingen som ble hardt rammet av denne dagen, men jeg vet at det ble du. Jeg har fulgt deg lenge, og vet at du mistet en av dine nærmeste venner der… i hans ære la jeg en blomst ved minnesmerket hans. Varme tanker❤️

  4. Luna? Æ du dum 😂 se kommentaren din en gang til å begynn å tenk litt lengre enn nesa 😅

    Fytti katta, har dagens ungdom så lite å gjøre om dagen, så å leite fram det du skrev i 2015?😂

  5. Vel.. Som ei som har erfaring med hund, er hunde eier, hatt hund i flere år, og god dialog med flere oppdrettere så gjør du ikke noe galt med hunden din Sofie! Hunden har ikke vondt av å være hos mennesker som bryr seg om henne og tar vare på henne når du er borte. Og det er bare kjempe bra hunden din venne seg til andre mennesker. Hunden din får kjærlighet, mat, turer, god oppfølging og den pleien den skal ha. Da gjør du det som skal til og du er en god matmor for hunden din 😊

  6. Jeg kjenner at jeg skjemmes over enkelte som tror de kan lire av seg hva som helst. Bare fordi Sofie er en offentlig person, så betyr det ikke at dere kan si og gjøre hva som helst og tro at hun må tåle det. Hun har følelser akkurat som alle andre. Jeg kjenner at jeg blir skikkelig forbanna over oppførselen. Nettroll er noe forbanna drit (unnskyld utrykket) og dere som tror dere vet bedre: Se litt lenger enn nesa rekker!

    Sofie <3 Du er en fantastisk jente med en utstråling og styrke som jeg virkelig beundrer <3 Fortsett å vær den du er og drit i hva andre sier <3 Håper du og Morten har hatt en fantastisk sommer hittil <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *