EN VELDIG ÆRLIG SAMTALE

Categories Blogg

Først og fremst så vil jeg bare starte dette innlegget med å takke så mye for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått det siste døgnet 💕 Jeg har vært så nervøs før episoden skulle slippes da jeg selv føler at jeg har blitt mye mer privat med årene. Jeg deler fortsatt mye av livet mitt, men før så delte jeg jo absolutt ALT. Jeg hadde virkelig ingen filter, men jeg skjønte etterhvert at jeg hadde mer behov for privatliv. Jeg ble derfor ganske stresset over hvor ærlig jeg var i podcasten til Iselin, men etter alle tilbakemeldingene deres så angrer jeg virkelig ikke et sekund engang 😭❤️ Dere er de aller aller aller beste.

Nå skal jeg snart komme meg på trening, før jeg skal bruke ettermiddagen på å klippe vloggen jeg har filmet til dere i helgen. Jeg skal prøve så godt jeg bare kan å få den ut i kveld, men nettet mitt suger. Jeg tuller ikke når jeg sier at det tar 2 timer å laste opp en video, så om det ikke er så alt for sent når jeg er ferdig med klippingen, så skal jeg selvfølgelig få lagt den ut i dag. Jeg tror den kommer til å bli veldig morsom, så om du har lyst til å se den så kan du gjerne abonnere på YouTube-kanalen min HER. Nå skal jeg komme meg ut døren, så snakkes vi senere <3

8 kommentarer

8 thoughts on “EN VELDIG ÆRLIG SAMTALE

  1. Det var en kjempefin, viktig og ærlig podcastepisode, som jeg kjente meg veldig igjen i 💛

    Har savnet akkurat dette temaet, da podcasten ofte utrykker hvor viktig, fantastisk og deilig sex er (lucky them), noe mange dessverre ikke opplever. Det gjør meg trist.. og det gjør meg også trist når noen sier at det er så synd på “oss”. Vet hun mener det godt, men…

    Takk for at du er så ærlig og deler dine erfaringer og tanker 😊 Og husk å ta vare på deg selv da 🙃

  2. Jeg kommenterer aldri, men fikk et helt annet inntrykk av deg etter å ha hørt podcasten i går. Så herlig med en åpen side av deg! Men fikk også skikkelig vondt av deg.. Spesielt om hva du føler om kroppen din. Får lyst å gi deg en klem. Du er en helt fantastisk jente Sofie og jeg håper du klarer å se det en dag selv også!

  3. Digger ærligheten din! Du er jo drit god på det, Sofie! Så viktig at du var med i podcasten å prater for de som ikke bare har sex «hele tiden» uten noe som helst problem. For ja, det er litt sårt og ukomfortabelt å være så nært noen, i hvert fall i starten av et forhold! Du er god! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *