ENDELIG GJENFORENT

Categories Blogg

Om to dager er det hele fjorten dager siden jeg så Morten sist, så dere kan tro jeg var glad for å endelig se kjæresten min igjen ♥ Vi har vært så ekstremt frem og tilbake med hvor vi skal feire nyttår, så bare det at vi endelig klarte å bestemme oss fortjener en applaus. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi har snakket om New York, Oslo, Bodø, Tromsø og Trondheim.

Jeg har vært bestemt på en rolig nyttårsaften en liten stund nå, så det har nesten vært litt uaktuelt å reise langt kun for å spise en middag for å så legge seg, spesielt med tanke på Celine. Vi ble derfor enige om å være i Tromsø, og jeg skal for første gang på veeeldig mange år ha en alkoholfri nyttårsaften. Vi har ikke bestemt oss om vi skal leie hytte eller om vi bare skal være hjemme, så det må vi nesten finne ut av med tanke på at nyttårsaften er på mandag, hehe…

Nå skal vi få gjort unna litt ærend, så skal vi komme oss en tur på trening. Vi snakkes etterpå ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “ENDELIG GJENFORENT

  1. Har dere vært å tatt bilder der oppe i fjellheisen??Man får mange fine bloggbilder og utsikten der er helt sykt fin!😍

  2. Okei, jeg må bare si en ting. Når jeg så på paradise og så Morten første gangen så tenkte jeg at han lignet på en eller annen, det var liksom noe kjent med han. Klarte ikke å sette fingeren på det, og det er så utrolig frustrerende å ikke komme på sånne ting. Så plutselig fra klar himmel en dag så kom jeg på det. Jeg så på Madagaskar og så synes jeg Morten ligna skikkelig på Alex, han løven😂 Jeg aner ikke hvorfor, kanskje på grunn av nesa eller hårmanken. Jeg tenkte også at han het Alex på PH av en eller annen grunn også ble jeg så forvirra på grunn av han bergenseren som også het Alex. Hahahahah, måtte bare si det. Tenker på det her hver gang jeg ser Morten. Løver liksom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *