UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Alle lenker er annonselenker / Nelly

Skoene mine er utsolgt, men du finner de i hvit HER / Salget til Nelly finner du HER

Hva liker du best av YouTube eller blogging? 

Jeg liker begge deler godt, men jeg har alltid elsket å skrive så dere vet vel egentlig svaret, hehe!

Fikk du noen julegaver fra følgerne dine?

Nei, det gjorde jeg ikke. Er det normalt?

Når drar du hjem fra Tromsø?

Jeg har ikke bestilt flybillett hjem enda, så det er foreløpig ubevisst.

Får Morten betalt for å ta bildene dine? 

Nei, han får ikke en månedlig betaling av meg om det var det du tenkte på. Han får betalt på den måten at jeg betaler mer enn han, også overrasker jeg han med hyggelige ting i ny og ne. Han fikk jo blant annet et par Balenciaga sko for noen måneder tilbake som takk for at han har hjulpet meg så mye.

Hvor mye betalte du for gaven til moren din? 

Det har jeg ikke regnet på.

Har dere planlagt kjærestetur med Andrea og Morten? 

Ikke noe konkret, men vi skal nok få til en tur i løpet av 2019!

Hva er målet ditt for 2019? 

Spare masse, jobbe enda hardere og reise (litt) mindre.

Hvor høy er du? 

172 cm.

Skulle ikke du feire nyttårsaften i New York? 

Det var aldri noe som var 100% bestemt, men jeg hadde veldig lyst til det.

Hvorfor feirer ikke du jul sammen med Morten? 

Jeg ønsker å feire sammen med min familie og han ønsker å feire sammen med sin.

Topp 10 favoritt serie/filmer på Netflix? 

Serier: Gossip Girl, 13 reasons why, Hjemsøkt, The haunting of hill house og Atypical
Filmer: Ehm… jeg kommer ikke på noen hahah

Synes du at du er penere enn Martine?

For et merkelig spørsmål? haha. Jeg synes Martine er helt nydelig både på utsiden og innsiden ♥

Vil du ha barn? og eventuelt når? 

Ja, det tror jeg. Jeg vet ikke akkurat når jeg ønsker barn, men det er nok veldig mange år til.

Hvilket kull er du?

1995.

Hvilke restauranter vil du teste ut om du er i New York? 

Jeg har skrevet en guide som du finner HER

Hvor i Tromsø bor moren din? 

Etter at vi hadde noen dager med mennesker som ringte på døren her så velger jeg å holde det hemmelig <3

Kan dere begynne å pranke hverandre oftere? 

Jaa, det skal vi prøve på 😀

Hvor ville du helst bodd om du kunne bestemt? 

New York og Trondheim !

Ville du flyttet til Tromsø om Morten hadde blitt med? 

Ikke akkurat nå, men kanskje den dagen vi får barn.

Stemmer du på Martine på Vixen?

Selvfølgelig gjør jeg det, noe jeg synes du også skal gjøre. KLIKK HER ♥

Har du noen ganger trodd at du var gravid? Sånn at du har vært livredd for å ta en test? 

Ja, det har jeg.

Angrer du på at du deltok på Paradise Hotel?

Nei, så langt ifra.

Har du sett sesongen i ettertid? 

Ikke hele sesongen, men jeg har sett noen klipp. Jeg pleier for eksempel å se det klippet av Kevin og meg når vi sitter på sync sammen, det er mitt favoritt øyeblikk fra hele sesongen.

Hvordan har du det om dagen? 

Jeg har det greit, takk som spør <3

Har du ikke kontakt med Petter mer fra din sesong? Er dere uvenner? 

Vi snakker sammen av og til, men jeg vil ikke akkurat påstå at vi har så mye kontakt nei. Vi er ikke uvenner.

Får vi noen gang vite hvem noen av eksene dine er? 

Haha nei, det hadde vært veldig spesielt å dele noe som helst om de på bloggen nå.

Er det ikke litt kjipt at du gir Morten en gave til flere tusen kroner, så får du ikke til samme verdi tilbake? 

Herregud nei, så langt ifra.

Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at Morten fortsatt hadde kontakt med eksen?

Det spørs jo veldig på hvilken kontakt de eventuelt hadde hatt. Går de godt overens å klarer å være i samme rom så er jo det bare bra, men hadde de snakket sammen hver dag så hadde jeg selvfølgelig følt at det hadde vært litt merkelig.

Tror du at du og Morten vil være sammen for alltid? 

Det blir for enkelt for meg å si ja, for det vet jeg rett og slett ikke. Jeg vet ikke hvordan vi vil utvikle oss de neste årene, kanskje vi utvikler oss i hver vår retning for alt jeg vet. Jeg har heller ingen erfaring om hvordan det er å være sammen med et menneske i 10,20 eller 30 år. Jeg vet ikke hvordan et forhold vil være når man får barn og etterhvert begynner å ta hverandre mer som en selvfølge enn en kjæreste. Jeg kan derfor ikke si hva jeg tror, men jeg håper jo selvfølgelig at vi vil klare å komme oss gjennom alle nedturene som vil møte oss. Hadde jeg ikke sett for meg en fremtid med Morten, så hadde jeg heller ikke vært sammen med han. Det er likevel umulig for meg å si hvordan vi vil  ha det om noen år. Jeg håper jo selvfølgelig at vi har det kjempebra sammen <3

Har du begynt å lengte tilbake til Trondheim igjen? 

Jeg skulle ønske jeg kunne si nei, men da ville jeg ikke snakket sant. Jeg lengter skikkelig etter Trondheim og vennene mine, ååh.. 🙁 Jeg vet ikke hvem jeg prøvde å lure da jeg sa at jeg faktisk skulle bli boende i Oslo i mange år, haha!

Godkjenner du alle kommentarer? 

Jeg godkjenner de fleste, men det er endel rundt privatlivet mitt som jeg ikke velger å dele. Det er ikke slik at selv om jeg har valgt å være offentlig, så har alle andre rett til å vite absolutt alt om meg. Jeg deler det jeg er komfortabel med å dele, resten forblir mellom meg og mine nærmeste.

18 kommentarer

18 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Det er ganske lett å se at du har kjøpt følgerne når du gjennomsnittlig har 2000 likrs og 20 kommentarer på vanlig bilder med 70+ «følgere». Innrømmer du det eller er dette for privat å godkjenne?

    1. Hei 🙂 Social blade er en fin måte for å sjekke opp om noen har kjøpt følgere eller ikke, og sjekker man min profil der så er påstandene dine ganske feil. Det er bare å ta deg en titt selv om du skulle være i tvil.
      Hadde jeg kjøpt følgere så hadde jeg aldri orket å brukt så mye penger som jeg gjør på giveaways 😀

  2. For meg er du en av de bloggerne som jobber hardest og ikke får nok for det du jobber for. I tillegg er du veldig lett å relatere til. Min favoritt💛

  3. Hei å gledelig jul 🙂

    Når e leste svaret ditt på spm om Morten å eksen sin så kom e te å tenk på min situasjon.

    Kjæresten min e bestevenn mæ eksen sin, eksen hannes e ei veldig god venninne av me. Dæ va ho som introdusert oss, å ville spleis oss sammen. E va veldig imot dæ ganske lenge sia vi e veldig gode venna, å man liksom ikkje skal gå etter eksen te ei venninne, men ho overbevist me om at dæ va ingen romantiske følelsa mellom de lengre, de hadde et meir bror og søster forhold nu. Men e syns fremdeles dæ e veldig rart, de snakka daglig sammen, de reis på besøk te kværandre ofte. E stola på venninna mi å veit at ho aldri ville jort nokka før å ødelegg mellom oss nu, men e klar aldri å stol 100% på gutta pga min bakgrunn mæ mishandling osv. Bære føl at heile denna situasjonen e så rar å klein 😅

    1. Heeii <3

      Jeg skal ikke uttale meg om andre forhold eller relasjoner, spesielt ikke de jeg ikke kjenner til. Jeg kan likevel forstå hvorfor du synes det er rart/kleint, for det tror jeg de aller fleste ville gjort. En ex er en ex, og personlig ville jeg aldri synes at det var ok at Morten snakket sammen med sin hver eneste dag og dro på besøk til henne. Jeg forstår jo veldig godt at det er kjipt for deg å havne i midten, men kanskje du kunne tatt en skikkelig prat med han å fortalt hvordan du følte det?

  4. Du er en veldig flink blogger, Sofie!❤️ Håper du har hatt et super fint år!😍 God jul og gått nytt år!💕💫

  5. Hvor er den blå «kose» buksa di ifra? Den som er mørkeblå med rød og lyserosa striper på siden. Den ser sååå god ut! Du er kjempeflink blogger Sofie! Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *