ENDRING I PLANENE

Categories Blogg

Er det en ting jeg ikke skal ha på soverommet denne sommeren så er det mørke gardiner. I fjor da jeg hadde hvite gardiner våknet jeg opp rundt 8-9 av meg selv, men nå sliter jeg med å komme meg opp klokken 10. Jeg tuller ikke da jeg sier at Morten og jeg slumret med alarmen i en time haha. 

Det blir heldigvis ikke mye tid fremover til å sove lenge, for vi skal være ute av leiligheten om… seks dager!!!! Det ble en liten endring i planene ettersom at vi fikk flyttebil til en rimeligere pris. Det er så sykt å tenke på at vi snart bor i Trondheim, er det ikke? Jeg synes det er så utrolig spennende at jeg får ta dere med på denne reisen. For dere som har vært her fra start så har vi jo vært gjennom en del sammen, og nå skal det skje noe helt nytt. 

Det jeg kanskje er mest spent på er hvordan det kommer til å bli med jobben min. Jeg får ofte høre “Sofie, du kan jo bo hvor du vil i verden”, noe som er delvis sant. Jeg er jo nesten på møter ukentlig, og alle møtene skjer jo her i Oslo. Det samme gjelder jo Morten, så det blir veldig spennende å se hvordan vi løser det. Bare denne uken har jeg hatt tre møter, og neste uke har jeg 3 nye igjen. Jeg tror uansett at alt ordner seg til slutt, og at det som oftest handler om gode rutiner og en positiv tankegang. 

Sååå om en uke så oppdaterer jeg dere fra… TRONDHEIM!!!!! ååh jeg gleder meg <3

 

5 kommentarer

5 thoughts on “ENDRING I PLANENE

  1. Så dere skal bruke flere tusen hver eneste mnd på hotell og fly når jobben deres er i oslo når dere kunne heller kjøpe noe dyrere og spart penger på alt den reisingen dere kommer være nødt til og ta?
    Ganske ikke økonomisk spørr du meg. Eller et liv man kan slå seg i ro med. 1 hund i tilleg.sympati hvor?
    Ingensted. Stakkars hund.

    1. Er mange måter å løse det på 🙂 Skypemøter, et lengre fysisk møte annen hver mnd, bedre kommunikasjon over mail.
      Er uansett ikke synd på hunden, den har to eiere boende hjemme. Drar den ene betyr ikke d at den andre drar, også har de venner der så den vil ha noe den kjenner der^^ i tilegg er hunden vant med å reise så det å reise vil ikke skade den.
      Er mange bloggere utenfor Oslo, så er nok mange GODE løsninger.
      God helg!

  2. Litt Enig med vedlommende over her. ikke bra for en så liten hund som kan fort få angst, seprasjonsangst osv! Snakke av erfaring da æ har en liten sjøl og merke fort korr uroli han blir av styr og uro. Større hunda kan vær flinkar te å håndter men småe e ikke like flink. hvis dokker fær å reise att og fram hele tia pga møta får jo ikke hu nå stabilt rundt sæ. Å hu får å så vidt sjå dokker.
    Da kan dokker like så greit skaff dokker bil og kjør te oslo å ta hu med dokker.

  3. Så du skal fly tur retur til oslo 3 ganger neste uke? Fin å se at du tenker på karbonavtrykket ditt, du ødlegger planeten. Synes du kan gjøre en bedre jobb som influencer som feks sophie elise, annijor og kristine ullebø. Du shopper i tillegg ekstremt mye unødvendig og flyr til LA konstant. Du fortjener ikke tjene «mye» penger når du bare bruker alt på å ødlegge den ene planeten vi har.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *