HVA JEG HAR LÆRT ETTER TO ÅR SOM BLOGGER

Categories Blogg

♡. Jeg er nok ikke alene når jeg sier at jeg trodde at man automatisk tjente masse penger som blogger? Det er virkelig så feil. Har du en godt lest blogg så vil du mest sannsynlig tjene ganske godt, men det er viktig å huske at vi er mange om benet. Bloggerne i Norge er også ganske like om du spør meg, og jeg tror også mange av oss har et veldig likt publikum. Hvorfor skal annonsørene velge akkurat deg, og ikke de 10 andre du “konkurrerer” mot? 

♡. Du vil bli elsket, men også hatet. For det første så må jeg virkelig gi skryt til alle dere som tar dere tid til å gi fine tilbakemeldinger til andre, det sier MYE om dere som person. Du er et godt menneske, og det er virkelig noe du burde ta med deg videre i livet! For det andre (dette ga ingen mening egentlig haha, du kan ikke bli likt av alle, og det er noe man bare må akseptere også legger man energien sitt et annet sted. Det gjelder ikke bare oss bloggere, men dere også. Jeg husker veldig fra ungdomstiden hvordan alle strebet etter å bli likt og godtatt av absolutt alle, og det er virkelig et umulig, men også unødvendig mål. Det viktigste er hva de menneskene rundt deg tenker om deg! 

♡. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har gått rundt med dette inntrykket, men jeg var i alle fall overbevist om at alle bloggere henger sammen. Der tok jeg jo i alle fall veldig feil, for det viser seg jo at det som oftest er kun den ene gangen man møtes på eventer eller Vixen haha. 

♡. Jeg var også overbevist om at det var lite jobb som lå bak en blogg, så dere kan tro jeg fikk meg et lite sjokk når jeg innså hvor mye tid man faktisk legger ned i bloggen. Heldigvis så elsker jeg jobben min nesten over alt, så hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok gitt meg for lenge siden. Ikke på grunn av tiden det tar, men egentlig på grunn av alle baksidene som følger med. 

♡. Du må være veldig sterkt mentalt, for herregud så mange kjipe mennesker du skal måtte håndteres med nesten på daglig basis. HELDIGVIS så klarer jeg å legge fokuset mitt på alle de fantastiske menneskene der ute, som virkelig heier og støtter. I LOVE YOOOOOU. 

5 kommentarer

5 thoughts on “HVA JEG HAR LÆRT ETTER TO ÅR SOM BLOGGER

  1. Du er helt klart inne på noe med dette om at det er en svært stor overvekt av en type bloggere. Denne genren skriker
    etter både en større bredde i kjønn, alder, osv og variasjon i konsept. Det er plass til mange fler bloggere, men innen den dominerende skal det nok vanskelig la seg gjøre å slå igjennom for en ukjent som starter fra bunnen..

    Ellers kjenner jeg meg igjen i flere av punktene, men det om at alle bloggere omgås syntes noe spesielt i mine øyne, da det jo må være flere hundre (haha)

  2. Jeg er faktisk et veldig dårlig menneske, men betyr det at alt jeg sier ikke har rot i virkeligheten? Eller at det tar vekk sannheten om at du ofte poserer i bikini med silikonpupper, Restylane i leppene, botox i pannen og extensions? Du skriver; Du er bra nok, i ført med det ovennevnte. Det er fakta.

    Du hører fra meg på neste reise.

  3. Jeg er faktisk et veldig dårlig menneske, men betyr det at alt jeg sier ikke har rot i virkeligheten?
    Er det ikke sant at du har skrevet innlegg om leserne burde føle seg bra nok? Og at du har lagt ved bilder av deg i bikini, du som sier at leser skal føle seg bra nok, mens du poserer med silikonpupper, Restylane i leppene, botox i pannen og fake hår?

    Du hører fra meg

  4. Jeg er faktisk et veldig dårlig menneske, men betyr det at alt jeg sier ikke har rot i virkeligheten?
    Er det ikke sant at du har skrevet innlegg om leserne burde føle seg bra nok? Og at du har lagt ved bilder av deg i bikini, du som sier at leser skal føle seg bra nok, mens du poserer med silikonpupper, Restylane i leppene, botox i pannen og fake hår?

    Du hører fra meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *