UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER / Bukse. HER

Går du på noe skole nå?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg legger all tid i blogg og YouTube, så det hadde jeg aldri hatt tid til. Jeg har heller ikke ønske om å begynne å studere, spesielt ikke nå som jeg har en jobb som jeg virkelig elsker. 

Liker du deg bedre i Trondheim enn i Oslo?
Som jeg har sagt tidligere så elsker jeg Oslo som by, men jeg trives bedre i Trondheim ettersom at jeg har nesten hele nettverket mitt her. Det er også mye bedre for Celine, så vi er happy. 

Hva synes du om festningen?
Det var veldig moro, jeg gleder meg allerede til neste år.  

Kunne du giftet deg med Morten?
Jeg vet ikke om jeg noen gang vil gifte meg, men skal jeg gifte meg med noen så vil jeg selvfølgelig at det skal være Morten. 

Verste spørsmålet du har blitt stilt?
Jeg har jo fått en del stygge spørsmål når det kommer til kropp og utseendet, men den aller verste kommentaren jeg har fått må nok være at pappa hadde skammet seg så mye over meg at han hadde snudd seg i grava. Mennesker kan noen ganger være så jævlige. 

Hvordan har du så mange venner i Trondheim, når du er oppvokst et annet sted?
Jeg bodde i Trondheim i tre år, og ble kjent med veldig mange fantastiske mennesker. Stine ble jeg jo kjent med på Utøya og Julie ble jeg kjent med etter da hun var venn med mine “utøya venner”. Zelia er jo søsteren til en tidligere kjæreste, så jeg har noen litt merkelige, men helt fantastiske vennskap <3

Døde noen i familien din på Utøya? 
Nei. 

Spiser du ofte fastfood, eller lager du mat hjemme?
Morten og jeg er veldig flink til å lage mat hjemme, så det er sjeldent vi spiser noe fastfood. Det skal sies at vi ble flinkere da vi flyttet fra Oslo, og ikke hadde Foodora rett utenfor døren.  

Ser du på ex on the beach?
Ja, det gjør jeg. 

Har du vært på Sundvollen Hotell noen gang?
Vi ble kjørt rett til Sundvollen da vi ble fraktet fra Utøya, så jeg har vært der en gang. Jeg husker ikke så veldig mye av det da. 

Hvis du skulle bodd i et annet land enn Norge, hvor ville du bosatt deg? Det er ikke lov til å svare USA
Da ville jeg nok bosatt meg i Sverige eller Storbrittania. Jeg vet jeg bare snakker om hvor mye jeg elsker USA, men jeg kunne lett flyttet til typ Stockholm eller London. 

Blir det skal vi danse neste år tror du?
Det er umulig å si, men det hadde vært veldig morsomt å være med. 

Hvordan har du det?
Utenom om at jeg er kjempestressa for at Celine skal bli syk, så har jeg det veldig bra. Takk som spør <3

Var det en stor overgang å gå fra å være en “vanlig” person til å bli kjendis?
Den største overgangen må vel være hvor mye mennesker du ikke kjenner mener om deg, og hvor lite rom det er til å gjøre eller si feil. Om du begynner å tenke selv over hvor mye du sier i løpet av en dag som ikke er “politisk korrekt” eller “ugreit” uten å i det hele tatt tenke deg om, så vil det nok være et par ganger. Vennegjengen min har en veldig humoristisk måte å snakke på hverandre til, som noen ganger kan være ganske frekk. Det er bare vår tullete måte å være på, men hver gang vi filmes eller noe skal dokumenteres så må jeg alltid tenke over hva jeg sier sånn at jeg ikke krenker noen. Enkelte mennesker lar seg krenke så ekstremt lett, og ser KUN andre sine feil. Jeg skulle likt å sett at moralpolitiet som jakter etter mennesker å ta hver enste dag aldri gjør noe feil selv. Det morsomme er at de som er de aller verste selv er mest aktiv på å kommentere andre. Det er vel en måte for at man skal føle seg bedre på, i guess. 

Hvorfor farger du håret ditt blått?
Jeg har ikke farget det, det er bare en sjampo. Jeg hadde lyst på en litt annerledes farge til festival. 

Hvilken blogger på topplisten ser du på som din største konkurrent?
Det er jo ikke akkurat en konkurranse der vi kan vinne noe, så ingen. Skal jeg fokusere på de andre så kommer jeg meg jo ingen vei selv, og det hadde jo vært veldig kjedelig. 

Har du holdt på med noen som har vært med på ex on the beach?
Nei, det har jeg ikke. 

Hvem håper du at absolutt ikke vinner skal vi danse? 
Det er ingen jeg håper ikke skal vinne. Jeg tenker heller at den som danser best og er flinkest fortjener førsteplassen. 

Hvem liker du minst på ex on the beach?
Jeg har ikke satt meg så inn i det at jeg har noen jeg ikke liker og liker. Jeg synes Therese virket som en fin jente, men hun ble selvfølgelig sendt hjem da hun ikke var like gal som de andre. 

Hvor mye veier du nå?
Jeg vet ikke hvor mye jeg veier da det er hundre år siden jeg gikk på en vekt sist. Hadde jeg visst så hadde jeg uansett ikke delt det med dere, for hva jeg veier har ingen andre noe med. 

Synes du det var ubehagelig at Helene Olafsen og Mads Hansen pranket deg?
Nei, så absolutt ikke. Alle dere som har hørt Podcasten hører jo hvor mye jeg ler, for jeg skjønte jo etterhvert at det var noe rart. Jeg synes bare det var morsomt, og de ringte tilbake bare noen få minutter etter de hadde lagt på for å forklare hva de drev med. Jeg synes Helene var tøff som klarte å holde seg så seriøs, for det hadde ikke jeg klart haha. 

9 kommentarer

9 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *