ER DET EGENTLIG VERDT DET?

Categories Blogg

I går da jeg sto med kameraet, mobilen og det andre kameraet som jeg bruker til YouTube i hånden begynte jeg plutselig å tenke på om alt dette var verdt det. Det er så viktig for meg å skape innhold at jeg noen ganger glemmer å nyte øyeblikkene selv. Jeg blir alt for opphengt i å levere noe så det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg må rekke å oppdatere alle plattformene mine. Da jeg kom hjem fra Paradise Hotel så var det blogg som var det store. Jeg hadde en ting å fokusere på, også var alt annet bare kos.

Etterhvert så innså jeg kanskje at jeg måtte begynne å jobbe mer med Instagram, så Snapchat også YouTube. Jeg prøver å være 100% tilstedet på alle plattformene, noe som egentlig er helt umulig. Jeg har derfor vært inne på tanken om å kutte ut noen steder, og måtte spørre meg selv om bloggen fortsatt var verdt det. Det krever mye mer tid en for eksempel Instagram, og det er lettere å bli utsatt for stygge kommentarer. For å ikke snakke om at de aller fleste samarbeid er på Instagram, og at bloggen har gått fra å være inntektskilden til og nå være mer en hobby. Jeg tjener selvfølgelig penger her også, men det har forandret seg veldig den siste tiden.

Jeg har derfor gått noen runder med meg selv for å finne ut hva jeg egentlig vil, og jeg har kommet frem til at jeg absolutt ikke er klar for å kvitte meg med bloggen. Jeg elsker at jeg har en plattform der jeg faktisk kan dele og virkelig uttrykke meg, og jeg synes  blogg er noe av det beste i verden.  Jeg elsker det jeg driver med, og jeg ser derfor ingen grunn til å slutte med det. Jeg tror likevel at jeg må bli flinkere til å fordele tiden min, for jeg gir mye mer på bloggen enn hva jeg gjør på mine andre plattformer. Dette er babyen min, så det føles litt rart å ikke skulle vie all min tid til den. Det er jo det jeg har gjort i nesten tre år nå, men jeg har vel kanskje innsett at jeg også må begynne å tenke litt fremover. Som jeg har sagt så mange ganger før så tror jeg ikke blogging er noe som kommer til å forsvinne med det første, og jeg skal virkelig nyte det så lenge jeg kan <3

6 kommentarer

6 thoughts on “ER DET EGENTLIG VERDT DET?

  1. Åååå, du er en så fin person Sofie✨💛
    Jeg håper du vil fortsette med bloggingen så lenge du vill! 💕
    Du kan gjøre det når du vil og når du har tid😊 jeg håper andre forstår at du ikke alltid kan være like aktiv, og det er viktig å nyte de opplevelsene du har også 🥰du er så fin! 🤩

  2. Du må bli reiseblogger sofie ♥️ elsker alt du legger ut fra feriene dine. Du er forresten utrolig pen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *