ER DET KLEINT ELLER IKKE?

Categories Blogg

Forrige helg så var vi en liten gjeng som var på vors på hotellet til Martine og Ine før Vixen. Vi havnet i en ganske morsom diskusjon som jeg har lyst til å dele med dere.Som mange av dere kanskje har sett så har Elise og jeg begynt med TikTok. Det tok meg litt tid før jeg forsto meg på det, og var egentlig ikke særlig interessert i å sette meg inn i det. Jeg synes bare det ble mer og mer morsomt etterhvert, så vi bestemte oss derfor for å lage en bruker.

Jeg DIGGER TikTok, og synes det er så underholdene å se på hva andre produserer og hvor kreative enkelte mennesker er. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes at noe kan være ganske kleint, men alt i alt så er det aller meste bare veldig morsomt. Det ble likevel en ganske høylytt diskusjon, for det var flere som mente at det var skikkelig kleint og noe de aldri kunne begynt med. Jeg er helt sikker på at vi mest sannsynlig vil se noen av de på TikTok om bare noen måneder (Joakim Kleven;PPP) og at de også til slutt vil bli bitt av basillen. Jeg hadde derfor bare litt lyst til å høre hva dere synes om TikTok? Og om det er noe dere følger meg på og engasjerer dere i? 

Elise og jeg har blitt så bitt av basillen at hun skal komme på besøk hit i kveld for å spise taco og spille inn TikTok-videoer. Vi lå oppe til halv 2 i går å sendte hverandre masse forskjellige videoer vi kunne spille inn, og jeg må egentlig bare le av hvor engasjert vi har blitt 😂 Jeg synes bare det er gøy å gjøre noe nytt, som ikke innebærer å sitte flere timer foran pc-skjermen.

11 kommentarer

11 thoughts on “ER DET KLEINT ELLER IKKE?

  1. Det er for yngre folk.. jeg syns det er drit kleint og teit å se på at folk mimer etter sanger.. Trenger tydeligvis ikke noe talent om dagen.

    Og du må vaske øynene til Celine.. ser jo helt grusomt ut med alle de størknet tårene hun har..

  2. Jeg trodde TikTok var noe barn/fjortiser drev med??? Mine nieser som bor i utlandet og da var 9 og 12 fortalte meg om dette for en del år siden og prøvde å forklare meg greia. Det virket bare litt barnslig men for all del kan jo være morsomt😅
    Er det forresten ikke rart hvordan folk alltid skal uttale seg om andre sine hunder? Jeg lurer på om de tror at man ikke bryr seg eller overhodet ikke ha kontroll på hva som skjer med hunden sin.

    1. Hahaha det er nok mest for barn, men tror det har begynt å komme seg veldig 😍 har blitt helt avhengig hehe.

      Hahah jeg vet 😂 folk er gjerne eksperter på Internett 🤷🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *