SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Vil du flytte tilbake til Oslo?
Ikke akkurat nå, men jeg utelukker ikke at det kanskje vil skje en eller annen gang i fremtiden. Jeg ønsker ikke å låse meg noen steder, og om jeg føler for å flytte så kommer jeg til å gjøre det også. Jeg skammer meg ikke over å være mye “frem og tilbake”, og jeg skammer meg i alle fall ikke for å gjøre det jeg vil og hva som føles rett for meg. Jeg skal ikke leve livet mitt etter hva andre mener og tenker, for det viktigste for meg er at jeg har det bra.

Bor Morten i Trondheim nå?
Ja, det gjør han. Morten har forklart hva som har skjedd på instastory, og om det er noe man lurer på så er det helt sikkert bare å spørre han der <3 Jeg føler ikke det er min sak å uttale meg om.

Hva er din største drøm? 
Min største drøm er å være tøff nok til å gå etter alle mine drømmer og mål uansett hvor redd jeg måtte være. Jeg vil ikke se tilbake å tenke på alle de tingene jeg ikke gjorde for at jeg var redd for en endring eller hva andre skulle si.

Hva er en ting du absolutt må ha i livet?
Alle de fantastiske menneskene jeg er så heldig å ha i livet mitt <3

Hvem sa elsker deg først?
Det husker jeg ikke, men jeg tror kanskje det var Morten.

Hvordan går det? 
Jeg kan si så mye som at det har vært en ganske stressende og tøff start på 2020, men alt i alt så har jeg det veldig bra. Jeg tar en dag om gangen, og vet at det vil bli bedre etterhvert når alt roer seg. Det har vært så ekstremt mye å gjøre, så jeg har rett og slett vært veldig sliten.

Hva savner du mest fra Paradise Hotel?
Maten, menneskene og bartenderen som oppkalte den ene valpen sin etter meg, haha <3

Er du mest glad i salt eller søtt?
Søtt.

Hvor ofte spiser du godteri?
Hadde du spurt meg for noen uker siden, så ville jeg nok svart nesten hver dag. Jeg har likevel bestemt meg for å skjerpe meg nå, så Elise og jeg skal prøve å være uten godteri i 2 måneder. Tror du vi klarer det??

Favorittgodteri?
Sure frosker eller sure lepper, NAM.

Hvor ofte treffer du Morten nå etter at han flyttet til Oslo? 
Som jeg skrev over her så bor han i Trondheim <3

Har Morten begynt å jobbe på sykehjem? 
Ja, det har han. Morten er jo ekstremt flink med mennesker, så jeg tror han vil gjøre det veldig bra i sin nye jobb.

Hva tenker du rundt det som ble sagt om mikropeniser?
Jeg må jo ærlig innrømme at jeg ikke synes det var så veldig heldig å uttale seg på den måten om det, og spesielt med tanke på hvor mange menn og gutter som sliter med dette. Penisstørrelse er jo ikke akkurat noe man kan bestemme selv, og på lik linje som at vi jenter kan ha komplekser med underlivet vårt så kan jo også gutter ha det. Nå ble jo dette slettet og beklaget for i ettertid, og som dere ser så driter vi alle oss ut i blant. Enten om du er Kristin, Sophie eller Erna Solberg. Vi tråkker feil, sier feil og driter oss ut. Det er menneskelig, og det er derfor jeg håper at vi en dag kan bli flinkere til å si ifra til hverandre på en ordentlig måte.

Barberer du deg nedentil?
Ja, det gjør jeg.

Hvilken øyenskygge bruker du?
Bruker mye forskjellig, men til fest bruker jeg DETTE, DETTE og DETTE.

Føler ikke du det er egoistisk at du og Morten flyttet? Du kom nærmere dine venner, men han måtte flytte fra sine?
Føler vel kanskje heller at du ser på det på en veldig merkelig måte. Nå bodde vi i Oslo en stund, også ble vi enige om å prøve å bo her. Skulle det ikke funke så var det ingen problem for noen av oss å flytte. Morten har også flere venner i Trondheim, og vil absolutt ikke si at det er egoistisk å ta og gi i et forhold. Er det da egoistisk at Andrea flyttet til Kristiansand som er hjembyen til Morten? Eller alle andre par der den ene har flyttet på seg for å bo sammen med kjæresten? Spørsmålet går jo også den andre veien, for er det da ikke egoistisk at vi bodde i Oslo siden Morten hadde et større nettverk der enn meg?

Hvilket extensions bruker du?
Jeg bruker fra Peaks Hair i lengde 60 cm <3

Trener du mest styrke eller cardio?
Jeg trener 50/50.

5 kommentarer

5 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

    1. Send han melding å spør, så svarer han sikkert om han føler for det <3 men som han har sagt selv så var det veldig mye tull som fikk han til å trekke seg ut. Han har fått ny jobb på eldrehjem nå 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *