TANKER – Uflaks, redsel og endring i planene

Categories Blogg


❤️ Vet dere hva som akkurat skjedde? Macen min sluttet plutselig å fungere 😭 Jeg blogger derfor fra mobilen min for øyeblikket, så jeg må bare beklage om dette innlegget ser rotete ut. Jeg tror jeg seriøst har vært skikkelig uheldig med macen min, for så og si alle knappene har blitt løse og nå sluttet den bare å fungere. Jeg kjenner at det frister så lite å kjøpe en ny, men jeg er jo helt avhengig av den for å kunne jobbe..

❤️ Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å være ferdig med denne flytteprosessen, og bare endelig komme meg på plass i leiligheten. Det er så utrolig kjedelig å bare gå rundt å vente, så jeg krysser bare fingrene for at de neste dagene går fort. Heldigvis har jeg litt planer de neste dagene som jeg skal fortelle dere om senere.

❤️ Jeg hadde egentlig tenkt å oppleve Norge denne sommeren, men jeg kjenner at jeg har endret litt mening. I og med at ingen av oss kan reise så kan jeg se for meg at det kommer til å være overfylt av turister overalt, og det ødelegger stemningen litt. Jeg har aldri vært fan av å reise til steder som svømmer i turister. Jeg husker enda hvor stor forskjellig det var på Santorini fra første gang jeg var der, og da Morten og jeg reiste dit. Vi kunne nesten ikke bevege oss i gatene, og det var stappfullt over alt. Det er lite hyggelig etter min mening.

❤️ Har noen av dere sett 365 days som ligger på Netflix? Jeg fikk et sånn elsk/hat forhold til filmen, men herregud så pen han som spilte hovedrollen var? Jeg måtte begynne å følge han på Instagram for han er noe av det kjekkeste jeg har sett på lenge. Jeg har med andre ord fått meg et nytt lite crush 😂😍

❤️ Jeg går rundt å er skikkelig redd for Celine, noe som er så slitsomt. Jeg kjente bare at den hendelsen som skjedde forrige helg satt seg skikkelig i kroppen. Det er lenge siden jeg har følt meg så hjelpesløs, og jeg er livredd for at det skal skje igjen.. Det er bare så ekkelt å ikke vite hva det var for noe, men jeg får bare håpe og krysse fingrene for at det var et engangstilfelle.

7 kommentarer

7 thoughts on “TANKER – Uflaks, redsel og endring i planene

  1. Så utrolig slitsomt det må være å gå rundt og være så redd for Celine 🙁 Vår hund hadde noe lignende bare hun begynnte og gå baklengs samtidig som hun ble hoven. Testene viste ikke noe, men vi fant en flott noen dager senere så kan være det? beklager skrivefeil har dysleksi. Søte Celine er heldig som har deg.<3

  2. Bare husk at selv om det vil være mange norske turister rundt om kring, vil det fortsatt være mye mindre turister i Norge enn til vanlig. Mener å ha hørt at bare Lofoten aleine har 2 milloner besøkende iløpet av sommeren, det er nesten halve Norge 😊 Tror at i år er året å reise i sitt eget land, spesiellt viss man skyr turister 😉 God sommer 🌞 og god bedring til Celine ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *