ET AV DE FØRSTE BILDENE

Categories Blogg

Foto: TV3 / Rune Bendiksen

I går så googlet jeg meg selv ettersom at jeg skulle finne en gammel artikkel, og det var da jeg kom over dette bildet av meg. Dette var et av de første bildene som ble tatt i forbindelse med Paradise Hotel, og det er nesten litt skremmende å tenke på hvor annerledes livet mitt var på denne tiden. Jeg hadde ingen anelse om hva jeg hadde i vente, og var egentlig bare skikkelig spent på om jeg kom til å klare å overleve uke en eller ikke. Jeg var jo livredd for å være den første som ble sendt hjem, men jeg klarte meg jo der i hele 9 uker før jeg fikk en liten pause på utsiden av hotellet. 

Det er så rart å tenke på at om jeg ikke hadde reist til Mexico så hadde jeg aldri vært her jeg er i dag. Jeg visste at hverdagen kom til å være annerledes, men jeg hadde aldri forestilt meg hvor annerledes det faktisk kom til å bli. Jeg skal ikke nekte for at jeg noen gang har stilt spørsmål rundt hva jeg har valgt å utsette meg selv for, men jeg kunne likevel aldri byttet ut det livet jeg har nå. Jeg er så evig takknemlig for alt som har skjedd meg de to siste årene, og jeg er veldig spent på å se hva de to neste gir meg. Alt jeg vet er at jeg skal jobbe hardt, og at jeg gleder meg veldig til å ta med dere på denne reisen ❤️

1 kommentar

1 thought on “ET AV DE FØRSTE BILDENE

  1. Hei! Har nettopp sett bloggerne, og lurer veldig på hva Nina jobber med som gjør at hun har råd til å bo i Los Angeles. Har fått med meg at hun jobber med salg, men lurer på spesifikt hva? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *