JEG SVARER PÅ RARE TING JEG HAR HØRT OM MEG SELV

Categories Blogg

– At jeg ikke takler at vennene mine har flere venninner enn meg
Jeg synes at denne er veldig morsom med tanke på hvor mange forskjellige vennegjenger jeg har haha. Jeg tror de aller fleste forstår at jeg ikke bryr meg om at mine venninner får seg andre venner. 

– At både Morten og jeg har vært på Tinder gjentatte ganger under forholdet vårt. 
Ingen av oss har eller bruker Tinder, noe vi åpenbart heller ikke har behov for haha. Morten og jeg var inne på hans bruker for et år tilbake da vi prøvde å finne igjen matchen vår. Kontoen hans ble aktivert igjen, og jeg tror det er derfor noen fikk han opp en liten periode. 

– At jeg redigerte puppene mine større før jeg var med på Pærra. 
Det stemmer ikke. Grunnen til at puppene mine er mindre nå enn hva de var før er på grunn av at jeg gikk ned en del i vekt da jeg begynte med bikini fitness. Det nærmeste jeg kommer til å ha jukset om størrelsen på puppene mine var da jeg var 13 år gammel å puttet sokker i bhen haha. 

– At jeg er overlegen på byen. 
Det kan vel delvis stemme. Det er jo selvfølgelig ikke noe jeg gjør med vilje, for kommer noen bort til meg så er jeg selvfølgelig imøtekommende. Jeg er jo også ute sammen med vennene mine, så det er ikke sånn at jeg oppsøker fremmende, noe kanskje du heller ikke gjør? Jeg ser jo også dessverre kjempesur ut om jeg ikke smiler, så det kan vel kanskje være derfor noen oppfatter meg slik. 

– At jeg har mistet kontakt med nesten alle vennene mine fra Trondheim. 
Det er selvfølgelig noen jeg har mistet kontakt med, men hadde det vært “nesten alle” så hadde jeg aldri flyttet tilbake haha. Jeg flytter jo dit for at jeg ønsker å være nærmere mine bestiser. 

– At jeg søkte på Paradise Hotel tre ganger før jeg fikk være med. 
“Jeg” har søkt to ganger. Den første gangen var det en venninne av meg som sendte inn søknad uten at jeg visste om det, men andre gangen så gjorde jeg det selv. Jeg var jo i et forhold da jeg fikk den første telefonen i 2015, så det var åpenbart ikke jeg som søkte haha.

– At jeg ikke liker foreldrene til Morten og motsatt. 
Foreldrene til Morten er umulig å ikke like, så det stemmer overhodet ikke. Jeg går kjempegodt overens med de, og er veldig glade for at han har så fine foreldre! 

– At Ingrid og jeg reiste på ferie sammen for å late som at vi var gode venner
Denne er så utrolig morsom, for hvorfor i alle dager skulle jeg ha orket å brukt penger på en ferie jeg egentlig ikke hadde hatt lyst å være på? Vi reiste sammen for at vi ER gode venner! Jeg digger Ingrid, og vi hadde virkelig verdens koseligste tur sammen <3

1 kommentar

1 thought on “JEG SVARER PÅ RARE TING JEG HAR HØRT OM MEG SELV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *