HVA SKAL JEG GJØRE NÅ?

Categories Blogg

De siste dagene har jeg vært skikkelig i tenkeboksen, for jeg har vel bare innsett mer og mer at jeg mest sannsynlig ikke får reist dette året. Jeg har gått rundt med et håp om at det vil endre seg, men jeg har begynt å slå meg til ro med at jeg mest sannsynlig ikke får reist før 2021. Grunnen til at jeg bestemte meg for å “flytte” til Tromsø var jo for at jeg kom til å reise mye, og da ble det på en måte greit å oppholde seg der i mellomtiden. Dere vet jo hvor rastløs jeg er, og som alle vennene mine har sagt “så kommer du ikke til å trives i Tromsø om du skal være der over en lengre periode”. De har nok veldig rett, for jeg trenger at det skjer noe rundt meg. Drar jeg dit nå så er det der jeg bosetter meg frem til jeg kan begynne å reise igjen, og for alt jeg vet så er det veldig lenge til.

Jeg vurderer derfor å bli værende i Oslo frem til det er innafor å reise igjen, også flytte til Tromsø. Jeg tror bare at jeg kommer til å ha et veldig rolig år, så når jeg uansett ikke skal reise så kan jeg i det minste være der det faktisk skjer noe 😂 Jeg vet ikke om jeg er helt klar for en så rolig hverdag, mørketid og vinter helt enda. Jeg har derfor snakket litt med utleier om å forlenge leien, og om det ikke går så må jeg eventuelt lete etter noe nytt. Jeg håper selvfølgelig at jeg får forsette å bo her, for jeg kjenner ikke at det frister å flytte enda en gang. Spesielt ikke når det bare er snakk om noen måneder, da jeg tenker å flytte til Tromsø til jul om jeg bestemmer meg for å være her noen måneder ekstra. Jeg har besøk hele denne uken, men med engang jeg får litt tid for meg selv så skal jeg sette meg ned å virkelig tenke over hva jeg ønsker for de neste månedene. Jeg må bare le over hvor frem og tilbake jeg er 😂 men det skal sies at jeg ikke hadde corona i planene mine da det ble bestemt at alt skulle selges, og at jeg skulle “flytte” hjem til Tromsø for å kunne reise masse.

11 kommentarer

11 thoughts on “HVA SKAL JEG GJØRE NÅ?

  1. Først og fremst: så hærlig å lese at du har kost deg med litt fri når du har vært i Tønsberg! Det trenger du! <3 Det er alltid litt vondt å føle at jobben henger over deg når man skal kose seg med familie og venner! Så håååper jeg du får forlenget leien av leiligheten! Forstår valget ditt svært godt! Nå når det har blusset opp med smitte igjen, blir jo planer annerledes igjen dessverre… Ha en god dag, skjønne! <3

  2. Når skal vi få en forklaring på tiktok videoene du har lagt ut som hinter til en gutt😂🤔

  3. Dette er sikkert personlig og du trenger ikke svare. Men snakker du og Morten sammen for tiden? ilu💕💞🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *