ET DÅRLIG VALG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Identisk bukse. HER / Teddy jackets. HER / Hettegensere. HER / Lignende sneakers. HER

Hei dere ♥ Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg har fått jobbet en del, trent og ladet bilen vår. Vi har enda ikke fått fikset garasjen, så vi må foreløpig dra på ladestasjon for å få strøm. Vi kjøpte heldigvis bilen med gratis superlading, noe jeg kjenner at jeg er utrolig takknemlig for akkurat nå. Vi kjører jo faktisk helt gratis til Oslo for øyeblikket, så det er jo ganske økonomisk med tanke på hvor ofte vi må reise dit. 

Nå skal jeg snart begynne å ordne meg, for jeg skal på kino sammen med jentene i kveld. Jeg var først veldig usikker på om jeg skulle være med da vi skal se Anabelle, men jeg bestemte meg for å trosse alle fryktene jeg har haha. Jeg er jo livredd for å sove alene, så det er jo ikke akkurat det lureste å oppsøke en film jeg vet kommer til å gjøre meg kjemperedd. Stine var heldigvis så snill at hun sa at hun kunne sove over, så det er deilig å ha venner som stiller opp når jeg oppfører meg som et lite barn <3 

HELDIGVIS så kommer Morten hjem i morgen, noe jeg gleder meg skikkelig til. Vi har en del morsomme YouuTube videoer som vi skal spille inn, så dere har mye å glede dere til fremover. Jeg har funnet skikkelig gleden i det å produsere videoer, for jeg føler at dere blir kjent med oss på en litt annen måte. Hva tenker og føler egentlig dere? og hva liker dere egentlig best? Youutube eller blogg? 

8 kommentarer

8 thoughts on “ET DÅRLIG VALG

  1. Hei! Lurer på om dere leaser bilen eller faktisk har kjøpt den?:)

    Vurderer selv å lease en tesla!

    1. Vi har kjøpt 🙂 Det var en ganske heftig månedssum på å lease Tesla, jeg tror det lå på rundt 8000 kroner. Så fikk du ikke kjøre så langt med den heller, så vi fant ingen gode dealer. Det ble derfor sånn at vi kjøpte istedenfor 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *