SNEAK PEEK PÅ MINE FESTIVAL OUTFITS

Categories Blogg

Er det noe jeg virkelig elsker med festival så er det helt klart det å planlegge og sette sammen outfits. Det er så digg å se at alle sammen er litt yolo, og kler seg i klær man vanligvis ikke bruker eller tør å gå med. Jeg bestemte meg for å gå all in i år, så jeg bestilte noen plagg som jeg virkelig ELSKER. Det skal sies at jeg er veldig spent på den ene outfiten, da jeg vet at mange der ute vil tenke at det er litt… drøyt? Hadde vi vært i USA derimot så hadde ingen brydd seg, men vi er litt mer forsiktige her i Norge. Det høres nesten ut som at jeg skal gå naken, noe jeg kan avkrefte med engang haha. 

Her har dere i alle fall en liten sneak peek på hva jeg skal gå med om en liten uke. Jeg gleder meg veldig til å vise dere hele outfiten, for jeg tror det kommer til å bli såå kult!! ♥ 

2 kommentarer

2 thoughts on “SNEAK PEEK PÅ MINE FESTIVAL OUTFITS

  1. Du er rå, og jeg er sikker på du kommer til å se dødskul ut som alltid, Sofie! Gleder meg til å se🙌🏼😍🤩🤩 Do YOU!!

    Kos deg max!!!
    Klem fra L💗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *