MINE MÅL FOR JUNI

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Som dere allerede vet så synes jeg det er utrolig viktig å sette seg mål for å vite hva man har å jobbe mot. Jeg tror også på at du kan få til akkurat det du vil, så lenge du har bestemt deg for det. Som jeg har fortalt dere tidligere så satt jeg med tre mål før jeg reiste ned til Mexico, og jeg har fått til alle de målene. Det siste målet tok meg nesten to år, og jeg kan dele det med dere om bare noen uker!!! Jeg gleder meg så mye 🖤 Det er med andre ord veldig viktig for meg å skrive ned mål som jeg ønsker å oppnå, så jeg tenkte å dele med dere hvilke mål jeg har for denne måneden. 

Lignende Ariana Grande t-skjorte. HER / Lignende bukse. HER

🖤 Jeg skal begynne på et veldig stort prosjekt denne måneden som jeg har drømt om veldig veldig lenge. Selvfølgelig er det hemmelig som alt annet, men jeg lover at jeg skal dele det med dere når tiden er inne. Jeg tror og håper at det er mange av dere som vil bli veldig glad. 

🖤 Vi skal male ferdig stua, slik at den er 100% til innflytningsfesten vår i slutten av juni. 

🖤 Morten og jeg har blitt enig om å bygge ut plattingen vår, så vi skal prøve å bli ferdig med det denne måneden. Det er jo tross alt bare sommer i noen måneder til, og vi vil jo veldig gjerne bruke den 😀 Vi har forresten skrevet en liste med hva vi ønsker å gjøre med leiligheten vår, vil dere at jeg skal dele den?

🖤 Jeg skal begynne å bli mye mer aktiv på You-Tube, så vi skal prøve å få ut tre videoer i uken igjen. Jeg synes jo det er utrolig morsomt, det har bare vært så mye annet som har skjedd den siste tiden som har tatt veldig mye av tiden min. 

Hva er dine mål?

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE MÅL FOR JUNI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *