ET HEKTISK DØGN

Categories Blogg

Beklager for at dere ikke hørte noe fra meg i går, men dagen vår var relativt stressende. Som mange av dere kanskje fikk med dere så var Morten og jeg på pressedag i går med bloggerne, som selvfølgelig var kjempemorsomt. Vi bestemte oss for å kjøre til Oslo, noe som resulterte i at vi sov to timer. Vi måtte begynne å kjøre 03.00 for å rekke å være i Oslo til klokken 10, så vi var så utslitte da vi var ferdig at vi sov resten av dagen. Om noen lurer på hvorfor vi valgte å kjøre til Trondheim når det ble så stress så har jeg dessverre ikke et godt svar på det, vi er rett og slett bare gal haha. Vi kan vel si det sånn at vi angret ganske mye i går natt. 

Akkurat nå sitter jeg å blogger i bilen på vei tilbake til Trondheim igjen haha. Vi skal ha innflytningsfest i morgen, så det ble dessverre bare en dag i Oslo. Det er jo nesten litt deprimerende å reise tilbake etter at jeg har sjekket værmeldingen, men sånn er det vel å flytte nærmere nord. Vi skal ha over 20 stykker hjemme hos oss, så det kan bli veldig spennende med tanke på plass og møbler. Dere vet jo hvor OCD jeg har, så dere kan tro jeg allerede stresser over rot og møbler haha. Det skal uansett bli utrolig godt å se alle sammen igjen, jeg gleder meg så <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *