DETTE GIR MEG VONDT I MAGEN

Categories Blogg

For noen dager tilbake så begynte vi å snakke om alt man har publisert på nettet, gjerne fra ungdomstiden. Alt fra kleine bilder til forferdelige statuser på Facebook. Som jeg har fortalt dere tidligere så kan jeg sitte å cringe over ting jeg delte på bloggen og sosiale medier for bare et år tilbake. Man vokser og lærer jo hele veien, så det er jo nesten litt skummelt å tenke på at dere er med på alle mine ups and downs haha. Jeg tenkte uansett at det kunne være litt moro med et innlegg der jeg forteller ting som gir meg vondt i magen av å se tilbake på. Enjoy ♥ 

👎 Parykkene Martine, Isabelle og jeg kjøpte i LA hahaha. Jeg digger fortsatt parykker, men om man først skal kjøpe en så er det viktig at den faktisk ser litt ekte ut i det minste. Jeg får seriøst helt vondt i meg av å se tilbake på bilder fra LA, for jeg så virkelig ikke ut haha. Den rosa parykken fikk meg til å se ut som en heks på Halloween.  

👎 Jeg ble jo tipset om å ha en sexspalte på bloggen som kanskje mange av dere husker? Som jeg har sagt før så er jeg veldig for åpenhet rundt sex da det kan være et vanskelig tema for mange, men det er viktig at det blir tatt opp på en ordentlig måte. Jeg hadde et par gode innlegg, men 98% av det jeg delte kunne jeg virkelig spart meg for. Det eneste jeg er stolt over at jeg delte som faktisk var til hjelp for noen er det HER

👎 Jeg kan ikke forstå nå hvorfor Morten og jeg valgte å være så offentlige rundt den lille pausen vi hadde. Jeg hadde aldri ville valgt å dele noe så personlig nå, da ville jeg heller forklart dere det i ettertid om det skulle bli slutt. Jeg vet at vi bestemte oss for å si noe på grunn av at vi visste det kom til å bli spekulasjoner når vi ikke skulle være sammen hver dag lengre, men det er virkelig ikke noe jeg hadde brydd meg om nå. Jeg er bare glad at det ikke var ødeleggene for oss å være så åpne om det, for det kunne jo absolutt skjedd. 

👎Jeg elsker jo egentlig minner på Facebook, men den siste tiden har jeg fått vondt av å se gjennom de. HVA ER DET JEG HAR DELT?????? Jeg fant plutselig en overskrift “møte med Justin Bieber” som handlet om at jeg hadde lyst til å møte han. Jeg hadde også skrevet en overskrift med ” Jeg fikk 8000 kroner for å møte han” som handlet om at jeg fikk tilbud om å møte en random fyr på en cafe eller hva det var for 8000 kroner. Det er selvfølgelig en ting å ha spennende overskrifter for å trekke lesere, for det ser man både hos aviser (noen er verre enn andre) og Youutubere, men når overskriften er så misvisende så er det ikke greit haha. Litt clickbait må være lov, men mye av det jeg delte før var ikke OK. 

6 kommentarer

6 thoughts on “DETTE GIR MEG VONDT I MAGEN

  1. Hvis du liker at parykker ser ekte ut, hvorfor bruker du clip on hestehale som ser ut som ren plastikk fra typ glitter?🤔

  2. Om ett år igjen kommer du til å få vondt i magen av den hvite klasen med hestehale som du bruker nå…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *