ET LITE TIPS

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly


Er det en ting jeg har savnet litt på Nelly, så er det klær som er mer lik min stil. Jeg føler det har vært mye blomster og vanlige klesplagg, så jeg har savnet den litt mer tøffe stilen om det gir noe mening? Jeg er jo verdens dårligste til å forklare, så jeg forstår om noen av dere ikke henger med. 

Jeg tenkte derfor at jeg skulle tipse dere som liker litt av de samme klærne som meg at dere får tak i MissGuided på Nelly sine nettsider. De har solgt klærne deres en god stund nå, men jeg føler at det er den siste tiden de har begynt å ta inn litt annet enn bare blomster og blonder haha. Jeg har i alle fall bestilt meg utrolig mye kult, så her har dere en liten sneak peek på det som er på vei hjem til meg ♥ 

Det er forresten 20% på masse klær på Nelly.com akkurat nå. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Kjole. HER / Bukse. HER / Genser. HER

Jakke. HER / Bukse. HER / Sett. HER

 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “ET LITE TIPS

  1. Vil bare si at stilen din er inspo! Kjører ca samme stilen selv og synes det er kult at flere jenter der ute tørr å gå i annet enn bare super feminine klær med blomster og blonder og alt det der;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *