UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Ser du på Joakim som en god venn?
Jeg regner med at du mener Kleven? I så fall så er han en helt fantastisk venn. Jeg digger Joakim <3

Hvor var det du og Morten møttes for første gang? 
På Paradise Hotel hahaha…

Er du og Isabelle fortsatt venner?
Ja, det er vi.

Kan du og Morten reagere til den episoden der du røk ut av PH?
Om det er flere som ønsker det så kan vi selvfølgelig gjøre det. Isåfall, legg igjen en kommentar.

Hvordan ser du på deg selv som menneske?
Jeg ser på meg selv som et godt og reflektert menneske, men jeg har selvfølgelig mine negative sider som alle andre. Jeg er for eksempel veldig sta, jeg har problemer med å innrømme når jeg tar feil (har blitt bedre på det) og jeg liker å ha ting på min måte haha.

Hvorfor tenkte du ikke på å flytte til Bodø?
Det er ikke noe hverken Morten eller jeg ønsker, så det hadde blitt litt rart å bo der når ingen av oss vil det.

Hva er de tre verste kommentarene du har fått på Instagram/blogg?
Jeg har fått en del kommentarer om at jeg fortjener at pappa døde, også fikk jeg ekstremt mye hat på et bilde jeg la ut under en episode av Paradise Hotel. De verste kommentarene ble slettet etter at de fikk mye kritikk av andre, men du vil fortsatt finne en del stygge kommentarer på dette bilde.

Hadde du mange kjærester på ungdomsskolen?
Jeg hadde to, men det er ingen av de jeg vil se på som seriøse.

Hva er det beste med forholdet til Morten og deg?
Tilliten vi har til hverandre.

Har du og Morten det vanskelig for tiden?
Nei, vi har det veldig veldig veldig bra sammen ♥

Hvorfor hermer du etter alle med neongult?
Hermer? For det første så har neon gult blitt skikkelig inn, så selvfølgelig begynner flere å gå med det. For det andre så begynte jeg å bruke det i fjor sommer, og da fikk jeg SÅ mye kritikk for at det var “stygt” og “harry” hahah. 

Drømmedestinasjon å stifte familie i?
Om jeg har masse penger så vil jeg stifte familie i USA, men om jeg skal velge et sted i Norge så blir det helt klart Trondheim.

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Da tror jeg enten at jeg bor i utlandet eller at jeg akkurat har kommet tilbake til Norge. Jeg eier minst tre bedrifter, har kanskje et barn eller to. Er muligens gift, og har endelig kjøpt min første Lamborghini.

Har du tenkt å gjøre noe annet enn bloggen?
Jeg har ikke tenkt å gjøre noe annet, men jeg har tenkt å gjøre mer om det gir mening? Bloggen er babyen min, så jeg vil nok ikke slutte med det første (om jeg noen gang blir å slutte haha). Selv om det ikke er lov til å si så er jeg veldig stolt over alt jeg har fått til i en alder av 23 år, så jeg har absolutt ikke tenkt å stoppe her. Jeg skal i et veeeldig spennende møte på mandag, som innebærer noe annet en blogg. Jeg kan dessverre ikke si noe helt enda, men jeg lover å oppdatere dere med engang jeg kan.

Hva gjør deg mest lykkelig?
Klare målene jeg har satt meg og reise.

Hva er favorittfargen din?
Blå.

Hva er det beste med vennene dine?
Det beste med vennene mine er at vi har samme frekke humor (slik at ingen blir butthurt), at vi kan være oss selv 100% og at vi alltid stiller opp for hverandre. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har verdens beste venner.

Hvordan går det med deg?
Det går faktisk bare bedre og bedre for hver dag som går. Takk som spør ♥

Hvor ofte er du med venner?
Når jeg er i Trondheim så møter jeg nesten vennene mine hver dag, men her i Oslo der jeg ikke har så mange så kanskje en-tre ganger i uken.

Har du søsken?
Ja, vi er 7 stykker med meg.

Liker du Celine eller Morten best?
Hahahah…Jeg liker de på hver sin måte 😀

Røyker eller snuser du?
Nei, heldigvis ikke! Det er så unødvendige penger og ikke minst helseskadelig, så jeg er veldig glad for at jeg ikke tvang meg til å like det i fjortisårene da alle begynte for å være “kul” haha lol. 

Hvem er din aller beste venn?
Jeg kan ikke bare plukke ut en, men de jeg henger mest med er… Zelia, Julie B, Julie D, Stine, Martine L og Andrea. 

Skal du og Morten være på mer TV-ting?
Det får tiden vise 😀

10 kommentarer

10 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei,

    Det er en ting jeg har tenkt på, og det er hvorfor det til tider tar så lang tid før du godkjenner og svarer på kommentarer?

    Da du la ut den pranken av Morten f. eks så gledet jeg meg såååå til å lese i kommentarfeltet og se hva du svarte der.. Haha! Meeeen så kom det både to og tre innlegg i ettertid før du godkjente kommentarene på det innlegget. Jeg har full forståelse for at du har en travel hverdag, men har bare et sterkt ønske om at du prioriterer kommentarfeltet og kommuniserer med leserne dine <3

    Er veldig glad i bloggen din, ellers ville jeg ikke ha brydd meg 😊😊

  2. Hei hei😉😉Jeg lurte på hvor har du kjøpt den aprikos/ Orange buksen du har på et bilde. Den var bare så nydelig. 😘😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *