ET NYTT KAPITTEL I VENTE

Categories Blogg

Shit dere, på torsdag reiser jeg hjem til Trondheim for å gjøre klar leiligheten vår til overtakelse. Jeg har nesten glemt at jeg enda står som eier på en leilighet, for det føles ut som en evighet siden vi solgte den. Det har jo vært lang overtakelse på leiligheten vår, så jeg kjenner jeg gleder meg til å endelig kunne legge dette kapittelet bak meg. Jeg er bare klar for en ny fresh start, uten noe ansvar og en leilighet hengende over meg. Selv om jeg liker Trondheim godt, og noen av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner bor der, så kjenner jeg meg bare veldig ferdig. Jeg hadde faktisk valgt å bosette meg i Tromsø fremfor Trondheim, så det sier kanskje sitt 😂

Nå høres det kanskje ut som at jeg misliker Trondheim, noe jeg absolutt ikke gjør. Jeg er bare ferdig med å bo der, men jeg kommer likevel til å reise masse på besøk til vennene mine. Jeg gleder meg jo også veldig til en langweekend i bartebyen, til tross for at mesteparten av tiden kommer til å gå bort til å rydde og ordne klar leiligheten for overtakelse. Jeg skal også en tur til Benjamin der jeg ENDELIG skal få fikset etterveksten min, og selvfølgelig henge masse med jentene mine igjen ❤️ Det kribler neste i magen av å tenke på at dette er min siste uke som huseier, og at jeg nå har masse reising og morsomt å se frem til. Livet er virkelig så fint for tiden dere, jeg føler meg alt for heldig.. <3

7 kommentarer

7 thoughts on “ET NYTT KAPITTEL I VENTE

  1. Blir sikkert godt å få lukket døren for siste gang til leiligheten. Sikkert rart også, men befriende! Hærlig å få vært med jentene igjen da! 😀 Lykke til! Blir et nytt og spennende kapittel nå! Klem til fineste deg! <3

  2. Jeg skjønner deg sååå godt😄 har vært her i 6 år, og flytter ifra byen nå om 1 uke. Det er beinhardt jobbmarked her, og er vertfall ikke blitt lettere mtp corona. Jeg skal flytte hjem til barndomshjemmet for en liten periode forhåpentligvis😅 men er det 1 ting livet i Trondheim har lært meg, så er det at det er ikke muligheter for alle her.. det er ikke vits i å bruke flere år på å prøve heller, når det kan være plenty av muligheter en annen plass… keep up the good work🤩 du er en skikkelig life boost❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *