ET NYTT KAPITTEL

Categories Blogg

 Til tross for at vi ikke skal flytte før i juni så har vi allerede begynt å pakke ned de tingene vi ikke trenger. Det er faktisk ikke noe jeg misliker mer enn å flytte, så jeg har bestemt meg for å ha god tid denne gangen. Hovedgrunnen til at Andrea og jeg flyttet fra hverandre var jo på grunn av at jeg ikke orket å finne en ny leilighet, og så rastløs som henne var så skulle hun absolutt gjøre det. 

Jeg er likevel glad jeg klarte å slå meg til ro for aller første gang i mitt liv, og faktisk bli boende på et sted mer enn i et år. Jeg har skapt mange gode minner i denne leiligheten, så det skal bli ganske trist å legge et såpass stort og viktig kapittel bak meg. Det var her alt startet, og nå skal jeg ta det med meg videre for å bygge videre på det jeg har fått til så langt. 

Det skal likevel bli deilig å endelig ha et sted som virkelig er vårt hjem, og jeg vet Celine kommer til å trives så godt på denne plassen. Vi har bodd midt i sentrum en lengre periode nå, så det skal bli utrolig deilig å kunne gi hun hage og et litt roligere nabolag haha. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å vise dere leiligheten, åååh ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *