PENGER, CRUSH OG TV

Categories Blogg

NOEN HEMMELIGHETER

♥ Jeg fikk et stikk INNI nesa av en eller annen insekt da vi var i Mexico, og til slutt så klødde det så mye at jeg måtte klø meg i nesa. Jeg måtte derfor gå til produksjonen å be de ikke ta med det klippet, for det hadde jo sett helt teit ut på TV haha. 

♥ Jeg har i mange år slitt en del med sexlyst på grunn av vaginismen min. Det er ikke alltid så fristende når jeg vet at det mest sannsynlig vil gjøre vondt. 

♥ Jeg har aldri klart å være sint på noen i mer enn sånn 2-3 dager, jeg er med andre ord ikke langsint haha. 

♥ Jeg er veldig flink til å vise de rundt meg at jeg er glad i de, men jeg er ubrukelig når det kommer til å fortelle det. Jeg kan forresten tenke at vedkommende er verdens mest fantastiske menneske, men jeg sliter skikkelig med å si det. Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt sånn, men det er sykt irriterende. 

♥ Siden jeg var 18 år gammel har jeg brukt nærmere en million på bare dritt, det er faen meg kjipt å tenke på nå. 

♥ Da jeg var liten hadde jeg skikkelig crush på David Pedersen som var med på idol. Jeg hadde seriøst fylt opp veggen min med plakater av han, og nå jobber jeg med han. HVOR LITEN ER EGENTLIG VERDEN??? hahaha

♥ Jeg har alltid vært skikkelig sosial av meg, og har aldri hatt problemer med å være rundt ukjente mennesker, helt frem til nå. Jeg vet ikke hva det er som har skjedd, men jeg føler nesten at jeg har utviklet litt sosial angst? Jeg får ofte klump i magen og føler meg uvel i det jeg skal inn i et rom med masse mennesker. Jeg ender opp med å bli skikkelig stille, og det må ofte et par drinker eller to til før jeg klarer å slappe av. Før kunne man bli kjent med meg på noen minutter, nå kan det ta flere måneder. 

7 kommentarer

7 thoughts on “PENGER, CRUSH OG TV

  1. Det med sosial angst har sikkert kommet litt snikende etter du ble en offentlig person 😏 Du er kanskje redd for hva andre skal si og tenke når du kommer eller er i samme rom 🙄😏

  2. Ikke langsint? 2-3 dager er jo lenge!!!
    Jeg klarer aldri mere 2-3 timer ..jeg syntes de som klarer å være sint 2-3 dager er veldig langsinte😂
    alt er relativt

  3. 1. Akkurat det du beskrev er definisjon på langsint. Hahaha 2-3 dager er ho drit lenge!

    2. Du klarer kanskje ikke skryte av andre siden du alltid er i konkurranse med folk? Du vil ikke at andre skal vite at de er fantastiske så du kan late som at du er den eneste. Kanskje jeg formulerer meg litt vanskelig, men mente at du ikke unner noen skryt fra deg.

    3. Tenk så bedre blogger du hadde vært om du faktisk hadde klart å spare noe av pengene. Ikke behøvd å være så desperat med clickbaits, ta imot dårlig oppdrag eller blottlegge puppene for å få en kickstart på bloggen. Tatt det rolig, leve av å bli elsket og ikke av at folk misliker deg.

    4. Sosial angst handler vel bare om at du ikke har noe mellom ørene. Du klarer ikke småprate, du leser ikke nyheter, du har ikke egne meninger og kan ikke føre en samtale. Er det rart du ikke liker eventer, eller sosiale sammenhenger der du ikke er midtpunkt, når du er helt sosialt blåst.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *