LOS ANGELES, FLYTTING OG STUDIE

Categories Blogg

Jeg ser at  jeg fikk veldig mange spørsmål angående Los Angeles, så jeg tenkte rett og slett å bare samle de som var veldig gjentagende i et innlegg slik at dere får svar på de tingene dere lurer på <3

Er det 100% sikkert at du skal flytte til Los Angeles?
Jeg kommer ikke til å flytte permanent da jeg ikke har lov til å oppholde meg mer enn tre måneder om gangen, med mindre jeg får et student eller arbeidsvisum. Jeg kan jo eventuelt melde meg på 90 days to fiance og få et K1-visum 😛 men fra spøk til alvor så har jeg tenkt å reise mye frem og tilbake dette året for å finne ut hva jeg ønsker å gjøre. Jeg skal være der over lengre perioder for å finne ut om jeg trives, og hva jeg eventuelt ønsker å gjøre til neste år. Jeg er jo helt sikker på at jeg kommer til å trives, men det er mye jeg skal finne ut av før jeg eventuelt tar et valg om å bo der permanent.

Skal du leie leilighet?
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal leie noe fast enda, eller om jeg bare skal booke meg inn på Airbnb hver gang jeg er der. Jeg tror jo kanskje at sistnevnte vil bli det billigste alternativet, men jeg ble helt ærlig livredd for å booke noe gjennom Airbnb etter at jeg så videoen til Shane Dawson sin video om alle tilfeller der huseiere har SPIONERT på leieboerene sine med skjulte kameraer :(((

Hvorfor bor du ikke sammen med Nina?
Det hadde jo virkelig vært en drøm å være roomie med Nina, men hun har for øyeblikket bosatt seg i Vegas. Jeg kan mer enn gjerne reise dit på besøk, men jeg kjenner at jeg ikke har veldig lyst til å bo der.

Skal du reise helt alene?
Jeg kommer nok til å være en del alene, men jeg kjenner en god del mennesker i Los Angeles nå i tillegg til at jeg har flere venner som ønsker å komme på besøk og reise sammen med meg.

Hvilken skole og eventuet hvilket studie er det du ønsker?
Jeg har ikke bestemt meg for noe som helst enda, men som jeg har sagt før så skal jeg besøke flere forskjellige skoler når jeg er i Los Angeles nå. Jeg har vært mye inne på tanken på å kun ta semester, slik at jeg kan være litt i Los Angeles og New York.

Har du tenkt å være noe i New York? Eller bare Los Angeles?
Jeg kommer til å reise til New York i slutten av året da vi er en liten jentegjeng som skal feire jul og nyttår der. Vi har tenkt å booke oss inn på the Plaza og være med på nedtellingen på Times Square.

Skal Morten også flytte til USA?
Han har faktisk sett litt på studie i Hawaii, men om det kommer til å skje har jeg ingen anelse om. Jeg håper jo det for hannes del da jeg tror det kommer til å være veldig fint og ikke minst lærerikt <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *