ET STORT SAVN

Categories Blogg

Den siste tiden har jeg sett så mye på gamle bilder, bladd meg gjennom arkivet på bloggen og Instagram, og jeg innså nå hvor utrolig mye jeg savner vennene mine i Trondheim. Jeg er jo vandt til å se de minst en gang i måneden, og nå er det plutselig mange måneder siden jeg var sammen med dem. Jeg kan virkelig ikke vente til verden er tilbake til normalen, slik at man kan reise og besøke hverandre mer enn det vi kan akkurat nå. Jeg regner med at vi er mange som mer enn gjerne skulle ønske at de kunne være mer sammen med venner og familie, og ikke kan vente på en normal hverdag? Jeg er bare så evig takknemlig for at alle mine nærmeste bor i Norge, for shit som jeg føler med dere som har familie/venner i utlandet. Jeg har kun Nina som bor i Los Angeles, og det føles som en evighet siden jeg var sammen med henne sist. Jeg ser bare så frem til å kunne være med alle sammen igjen, og jeg krysser fingrene for at vi snart kan få litt mer frihet igjen <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *