ETTER 4 UKER BORTE FRA HVERANDRE

Categories Blogg

Akkurat nå ligger jeg på sofaen hjemme i Tromsø, og jeg føler meg ikke akkurat på topp for tiden om jeg kan si det sånn. Alle rundt meg har vært syke, så det var vel bare et spørsmål om tid før det skulle ramme meg. Jeg skal jo reise hjem til Trondheim i kveld, så jeg håper virkelig at jeg vil føle meg litt bedre utover dagen. Det jeg hater aller mest med å reise på denne tiden av året er at været er så ekstremt dårlig, så jeg måtte faktisk sende melding til Ulrik i dag for å få han til å sjekke flyforholdene til meg. Hver gang jeg er usikker på å fly, så sender jeg han en melding. Han er så snill som faktisk orker å ta seg tiden til å sjekke, for å så komme med en skikkelig rapport til meg. Alle dere som har kjennskap til Trondheim vet hvordan det kan være å lande der, så jeg måtte bare forsikre meg at alt er OK. Det hjelper ikke med alle som ikke kan noe som helst om flyving som skal fortelle meg at turbulens ikke er farlig. Det kan nok de fleste som har flyskrekk kjenne seg igjen i.

I dag skal jeg jo også møte Morten igjen etter 4 uker. Vi har aldri vært borte fra hverandre så lenge før, så jeg gleder meg veldig til å se han igjen. Vi skal dessverre ikke være sammen mer enn et par dager, så vi må virkelig bare nyte tiden vi har sammen <3 Vi har også fått besøk av Stian som er kompisen til Morten, og Pernille som er kjæresten hans. Det hørtes helt teit ut å forklare det sånn, men det var bare sånn at dere skulle forstå hvem det var, haha. De ville komme til Trondheim for å feire nyttårsaften sammen med oss, noe som er så hyggelig. Jeg gleder meg veldig til å se alle sammen igjen, og jeg er helt sikker på at vi kommer til å få en amazing feiring i morgen.

Jeg er faktisk den siste av oss som ankommer Trondheim, så jeg måtte gi Morten ansvaret for rydding og handling av mat. Jeg er derfor veldig spent på å se hva som befinner seg i kjøleskapet når jeg kommer hjem. I verste fall så er butikkene åpne i morgen også, så vi skal få kjøpt inn litt godt til nyttår. Vi snakkes senere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “ETTER 4 UKER BORTE FRA HVERANDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *