FARGEN VI HAR BRUKT PÅ VEGGEN

Categories Blogg

Som mange av dere sikkert har fått med dere så skulle vi male leiligheten i helgen, noe vi endelig har fått startet på. Da vi kjøpte den var alle veggene helt hvite, noe jeg synes er veldig kjedelig. Vi bestemte oss derfor ganske fort for at vi skulle male, noe jeg er evig takknemlig for nå, FOR DET HAR BLITT SÅ FINT!! Vi er langt i fra ferdig da vi har flere vegger som skal males, men vi er i alle fall godt i gang. Det som er morsomt er at vi egentlig hadde bestemt oss for ST. Paul Blue, men vi endte faktisk opp med en farge som heter Sophisticated Blue. Den ser veldig sort ut, men den er altså mørkeblå. Bilder lyver alltid, for fargen er mye mørkere enn hva de er på disse bildene, noe dere også vil se når vi skal vise frem leiligheten vår. 

Jeg er i alle fall kjempefornøyd med resultatet, og jeg gleder meg veldig til å vise dere på vår house tour som kommer om noen dager <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *