FIRE SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hvor mye betaler du for å bo hjemme?
Jeg betaler ingenting for å bo hjemme, men jeg er selvfølgelig med på å betale på maten vi kjøper ❤️ Så skal jeg begynne å betale halvparten av strømregningen da vi er to stykker som bor her, og det bare er helt rettferdig. Utenom det så er det jeg som står for alle utgiftene på bilen, så det går på en måte opp i opp.

Tror du at du kommer til å få et nyttårskyss i år?
Jeg skal selvfølgelig aldri si aldri, men jeg tviler sterkt. Det er jo bare litt over en måned til nyttårsaften, og atm så snakker eller fløter jeg ikke med noen som helst. Jeg føler heller ikke at man går rundt å kysser hvem som helst nå som det er corona, så jeg tror nok helt ærlig ikke at jeg kommer til å få et nyttårskyss i år. Jeg synes uansett det er litt kleint, og det føles egentlig bare bra å gå inn i et nytt år som singel for første gang på hundre år.

Hvor mye har du i lån akkurat nå?
539.000 kroner.

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen din?
Jeg fikk min første kjæreste da jeg var rundt 13 år gammel, så jeg var et sted mellom 13-14 år. Hadde jeg kunne valgt igjen så hadde jeg nok ventet noen år til.

2 kommentarer

2 thoughts on “FIRE SPØRSMÅL & SVAR

  1. Hei!

    Hei!

    Mener å huske at du var hos en synsk person i Drammen(?) for en god stund siden? Kunne du vært så snill å gitt meg navnet på personen? Beklager hvis du allerede har skrevet om det! Kan evt sende deg en Mail, om du heller vil skrivet navnet der?

    Håper du har en fin uke❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *