FLYTTING, REISING OG BURSDAG

Categories Blogg

x Det er så sykt å tenke på at jeg etterhvert skal kjøre flyttebilen til Tromsø, hvem hadde noen gang sett for seg det?? Jeg som nesten gruet meg til å dra dit tidligere skal nå tilbringe en del tid der. Jeg har jo fått et helt annet syn på Tromsø jo eldre jeg har blitt, og nå trives jeg egentlig bare kjempegodt. Jeg har jo så mange gode venner der, også skal jeg endelig få tilbringe litt mer tid med familie. Det gleder jeg meg til <3

x Jeg tenkte ikke et sekund på corona-viruset da jeg var i Sri Lanka, men nå når jeg har kommet hjem så er det jo over alt. Det var bare en som hadde blitt smittet i Sri Lanka, og vedkommende hadde blitt frisk. Det var derfor ingen hysteri eller stress, men nå kjenner jeg veldig på det. Det har jo eskalert ekstremt på bare noen dager, noe som er ganske skremmende.

x Jeg trodde aldri at jeg skulle skrive dette, men jeg kjenner at jeg har begynt å bli skikkelig lei av trening. Det har jo vært en vane for meg i mange år, og jeg har jo trent 3-6 ganger i uken siden jeg var 18 år gammel. Det er kanskje ikke så rart at jeg har blitt litt lei, noe som egentlig er helt OK. Jeg har bestemt meg for å kutte litt ned på treningen, slik at jeg ikke kommer dit at jeg blir så lei at jeg ikke orker mer.

x Tenk at det bare er 18 dager til jeg fyller 25 år, hjeeelpes!! Jeg må planlegge en skikkelig feiring, og jeg er fortsatt fast bestemt på at jeg skal ha begravelsestema i bursdagen min. Jeg håper bare at vi snart finner ut hvor lenge vi har leiligheten, for det blir litt lettere å planlegge hvor og når.

x Tenk at det bare er tre måneder til sommer?! Når jeg ser ut at stuevinduet mitt så føles det ut som at det er 7-8 måneder til, for shit så mye snø det er her.

x Jeg er bare så evig takknemlig for at jeg ikke har bestilt meg en eneste reise enda (utenom Monaco) for da hadde jeg tapt mye penger. Jeg skulle egentlig dra til Los Angeles 5 april også videre til Miami i slutten av April/starten i Mai. En ting er sikkert, og det er at jeg ikke kommer til å bestille en eneste billett før det er okei å reise igjen.

2 kommentarer

2 thoughts on “FLYTTING, REISING OG BURSDAG

  1. Vil informere deg om at alle som har vært utenfor Norden i løpet av de to siste ukene skal sitte 2 uker i karantene. Du kom nettopp hjem fra ferie, håper det er noe du følger opp uavhengig om hvor mange som var/ikke var smittet i landet du var. Du har vært på fly, flyplass og reise generelt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *