FORANDRING FRYDER

Categories Blogg

Her om dagen kom jeg over bilder av leiligheten da Andrea og jeg bodde sammen, og jeg fikk mildt sagt sjokk av hvor mye jeg har forandret den på bare noen måneder. Jeg kvittet meg jo med så og si alle møblene mine for å kjøpe meg helt nye, noe jeg er veldig glad for nå. Møblene jeg hadde før var fra en stil jeg hadde da jeg flyttet for meg selv som 18 åring, så det sier seg vel kanskje selv at det var litt udatert haha.

FØR

ETTER

Jeg vet ikke om dere husker den leiligheten Morten bodde i før vi flyttet sammen? Jeg forstår om dere ikke gjør det, for han bodde vel egentlig hos meg før vi faktisk flyttet sammen haha. Jeg tror vi begge trivdes mer i min leilighet da den var litt mer hjem, mens hans var veldig guttekollektiv. Jeg husker at Morten og jeg hadde en skikkelig ryddedag, og så lenge leiligheten er ryddig så var den faktisk ganske fin og ikke minst stor. Jeg tenkte uansett at jeg skulle dele bildene med dere, da det var utrolig gøy å se forskjellen der også.

FØR

ETTER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *