VI SKAL PÅ VISNING

Categories Blogg

Jeg har en time på å skrive ferdig 3-4 blogginnlegg og spise middag før Morten og jeg blir hentet av Julie. Nå som vi først er i Trondheim må vi selvfølgelig ut en tur, det er tross alt ingen byer i Norge som har bedre uteliv. Nå har ikke jeg besøkt alle byene i Norge, så jeg er vel egentlig ikke den rette personen til å uttale meg om akkurat det, men samma det haha.

Som dere kanskje forstår med tanke på overskriften så skal MORTEN OG JEG PÅ VISNING i løpet av de nærmeste dagene. Jeg trodde det enda var flere måneder til jeg kom til å skrive et slikt blogginnlegg, men vi har altså kommet over drømmeleiligheten. Beliggenheten er perfekt, størrelsen, prisen og det er to soverom. Det kribler i magen bare av å skrive dette innlegget, TEEENK OM VI SNART HAR VÅR EGEN LEILIGHET!!!

Akkurat hvor denne leiligheten ligger velger vi å holde for oss selv enn så lenge. Vi har ikke bestemt oss for noe enda, og vi må tross alt bli enige om hvor vi skal bosette oss for et eventuelt kjøp. Jeg er i alle fall i lykkerus ♥

 

2 kommentarer

2 thoughts on “VI SKAL PÅ VISNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *