FØRSTE DAG I TRONDHEIM

Categories Blogg

Jeg vet ikke om dere har fått med dere at Morten og jeg befinner oss i Trondheim? HEHE neida, selvfølgelig har dere det. Jeg vet jeg snakker mye om det, men nå er det vel naturlig med tanke på at vi er her? eller? hahah.. Vi har uansett hatt en helt fantastisk og ikke minst morsom helg her i bartebyen.

I går gjorde vi ikke stort annet enn å spise mat og dra en tur ut på byen. Jeg eeelsker utelivet i Trondheim, så bestemor Sofie må alltid ta seg en tur ut når jeg først er her. Jeg vet ikke hvor lurt eller sunt det er å flytte tilbake, men det får tiden vise. Jeg tror nok bare det er ekstra morsomt siden jeg ikke ser vennene mine så alt for ofte.

NÅ skal Morten og jeg spille litt ludo (hahaha), før jeg skal få jobbet litt slik at vi kan lage pizza og kose oss senere i dag. Vi begge ble var veldig enige om at vi kun skulle ligge inne å slappe av i dag, for i morgen er det en hel del som skjer. Vi skal blant annet på VISNING på drømmeleiligheten!!!! Wish us luck <3

6 kommentarer

6 thoughts on “FØRSTE DAG I TRONDHEIM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *