FRA 2017 TIL NÅ 2020

Categories Blogg

2017 

Altså wow, så mye jeg har forandret meg på tre år bare??? 😂 Jeg kjenner jeg er evig takknemlig for at jeg har fått meg en ny hårfarge, for denne så virkelig ikke ut.

2018

Her synes jeg at jeg er veldig lik meg selv, men kanskje med en litt mer “bimbo-look” om dere skjønner hva jeg mener? haha.

2019

Hver gang jeg ser på gamle bilder av meg selv, så føler jeg alltid at jeg har endret meg skikkelig. Jeg synes for eksempel at jeg har forandret meg mye bare siden januar dette året, men når jeg ser på dette bildet så synes jeg egentlig at jeg ser ganske lik ut som det jeg gjør nå.

2020 

Hva synes dere? Har jeg forandret meg? ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “FRA 2017 TIL NÅ 2020

  1. Ikke mye, men du har forandret mest på sminke å hår føler æ når æ ser på bildene her ❤️ Virke som du legger mer i det når du styler deg, men peeen som alltid 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *