JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES – Sex, Bloggerne & hatkommentarer

Categories Blogg

Har du noen gang faket en orgasme? 
Hehe ja.

Har du noen gang blitt anmeldt?
Nei, det har jeg ikke. Jeg er ikke akkurat så crazy av meg, så jeg skjønner ikke helt hva jeg skulle blitt anmeldt for 😅

Er singellivet sååå bra som du fremstiller det? 
GJETT OM!! Jeg kan virkelig ikke forstå hva jeg en gang var så redd for, for det er helt fantastisk å være singel. Det er ingen tvil om at jeg trengte denne perioden for å finne ut hvem jeg egentlig er. Jeg har alltid visst hvem jeg har vært sammen med noen andre, men jeg har aldri kjent til denne siden av meg selv. Jeg må ærlig innrømme at jeg liker “single Sofie” bedre enn “kjæreste Sofie”.

Har du noen gang hatt en kjønnssykdom? 
Nei, det har jeg ikke.

Drikker du mye energidrikke? 
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg drikker en Celsius hver eneste morgen for å våkne opp da jeg ikke liker kaffe.

Redigerer du ansikt, kropp eller hud på bildene du legger ut?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg redigerer farge, lys og kontraster.

Ser du på Martine som en konkurrent? Eller unner dere hverandre godt?
What nei? Jeg unner Martine alt hun får til, og jeg kommer alltid til å heie på henne 💕 Vi er ikke konkurrenter, men kollegaer.

Hva er din største frykt?
Det må nok være å bli kidnappet, eller at det skal skje noe med noen jeg er glad i.

Når begynte du å tjene penger på bloggen?
Det var vel i 2017 i mars/april.

Kunne du tenkt deg å ta en pause fra bloggigen?
Nei, det kunne jeg ikke. Nå har jeg bestemt meg for å satse på blogging igjen, og kommer ikke til å gi meg på denne plattformen med det første. Jeg ELSKER å blogge, og jeg tror veldig mange av oss ville savnet det om alle plutselig hadde sluttet.

Dine tre viktigste verdier i livet?
Være snill mot andre, være lykkelig og jobbe hardt for drømmene sine.

Teller du kalorier?
Så langt derifra. Jeg spiser det jeg har lyst på, og tenker ikke over hvor mye kalorier det er i det jeg spiser.

Hva vil du gjøre før du dør? 
Bo i utlandet, reise verden rundt, starte flere firmaer, hjelpe hjemløse dyr og (kanskje) gifte meg. Selv  om jeg aldri har vært supergira på det å gifte meg, så har jeg likevel planlagt hvordan det skal være og hvilken brudekjole jeg skal ha.

Får du mye hat?
Nei, det vil jeg ikke si ❤️ Jeg får selvfølgelig noen kommentarer her og der, men det er absolutt ikke mye. Jeg har de fineste og snilleste følgerne, LOVE YOU GUYS!

Har du opplevd utroskap? Er det lenge siden?
Yesss, way tooo many times 😅 Jeg har vært alt for dårlig til å sette grenser for meg selv, og ikke minst sette ned foten når nok er nok. Jeg vil likevel si at jeg har lært mye av det, og jeg kommer aldri til å godta å bli behandlet sånn igjen.

Har du fått spørsmål om noen TV-programmer dette året?
Love Island, Single Town og Ex on the beach 😅 Livet som singel, si.

Er det noen du ikke likte fra dine to sesonger i Bloggerne?
Nei, det er det ikke <3 Det er så mange fine mennesker i den bransjen her, og jeg er så glad for å ha fått jobbet med mange av dem.

Jeg synes selv det er så flaut å snakke om, men er det normalt å onanere? Onanerer du?
Det er helt normalt å onanere, og føler du for å snakke om det med noen så har du ingen grunn til å skamme deg ❤️ Ja, det gjør jeg.

Hvor mye får man betalt for å være med på Bloggerne?
Det varierer sånn fra person til person, også får man mer betalt for hver sesong man er med i.

 

Andrea har også svart på “ukens spørsmål”. Du finner bloggen hennes HER ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES – Sex, Bloggerne & hatkommentarer

  1. Klarer ikke å finne Bali breeze filteret du bruker på Lightroom, har lastet ned den FLTR appen i tillegg. Hvor finner jeg det, sånn steg til steg? Haha 😁💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *