PÅ DENNE DAGEN

Categories Blogg

Same selfie, different haircolor. Denne har ikke akkurat endret seg så mye.

Jeg har jo fortalt dere tidligere at jeg virkelig ikke liker å få opp “minner” på Snapchat da jeg får helt vondt i magen av å se hva jeg delte for sånn et og to år siden. Det skal sies at det jeg valgte å skrive for to år siden er langt verre enn de tingene jeg delte i fjor, men jeg sitter bare igjen å tenker sånn… why? Det er morsomt å tenke på hvor mye man kan endre seg på så kort tid. Det er jo likevel fint å se at man utvikler seg, og ikke står stuck på samme sted. Det hadde jo vært litt kjipt om jeg enda var såpass drøy på bloggen som det jeg engang var, selv om det sikkert hadde gitt meg mye mer klikk.

Selvfølgelig var noe av det første som møtte  meg “swipe up” til bloggen. Det er jo ikke akkurat unormalt da jeg bruker det for å promotere innleggene mine, men måten har kanskje endret seg litt. Innlegget jeg promoterer her handler om “Bob” som er den hunden som ble dødsdømt. Jeg vet ikke om dere husker saken, men jeg engasjerte meg veldig i den. Handlingen bak er jo god, men jeg ødelegger jo det litt på måten jeg valgte å formulere meg.

Husker dere når mange av oss promotere innleggene våre på denne måten? Vi tok et stort hjerte foran teksten, og det ser jo helt nørd ut. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skrev “fyfaen” bak, det ser jo bare helt dust ut. Jeg kunne forstått det om jeg hadde fått arvet kjolen til Ariana Grande, men denne var nok mest sannsynlig bare en helt vanlig kjole fra Bikbokern

Hva skjer med at jeg bannet så ekstremt mye???? Det er greit å bli oppgitt når ting ikke går som man kanskje hadde planlagt, men HELLO. Chilla lite

3 kommentarer

3 thoughts on “PÅ DENNE DAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *