MINE FAVORITT OUTFITS

Categories Blogg

Reklame | annoselenker Nelly

Jeg kom plutselig på at det kanskje kunne være en god ide å sette sammen ulike outfits, istedenfor å bare linke til masse forskjellig. Personlig så liker jeg når jeg ser helheten av noe, så jeg tenkte rett og slett at det kunne være morsomt med et innlegg der jeg viser dere outfit slik jeg ville satt de sammen. Jeg har selvfølgelig plukket ut mine favoritter, og satt de sammen slik jeg ville brukt de. Nelly har fått inn så utrolig mye fint den siste tiden, og jeg virkelig ELSKER denne tiden av året. Alle de fine kåpene og strikkagenserne. Jeg synes det er så mye mer morsomt å finne klær på våren/vinteren enn på sommeren. Er jeg den eneste?

Topp. HER / Bukse. HER / Jakke. HER / Sko. HER

Genser. HER / Tights. HER / Jakke. HER / Sneakers. HER

Kjole. HER / Boots. HER / Veske. HER

Genser. HER / Bukse. HER / Jakke. HER / Sko. HER

8 kommentarer

8 thoughts on “MINE FAVORITT OUTFITS

  1. Hva heter den rosa rutene jakken du har på deg på øverste bildet? Finner den ikke på Nelly men tenkte jeg kunne se om noen selger den på Tise f.eks. Eller andre steder 🙂

  2. Jaa, fortsett med å sette sammen antrekkene!😍😍Helt enig med deg, morsommere å kjøpe klær spesielt til vår/høst, men også vinteren! Man kan liksom gå i flere lag med klær og lage stilige outfits😄🙌

  3. Sååå enig! Jeg har gått totalt bananas på klær nå! Huff! 😉 Nå er det nok! 😉 Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *