GOODBYE OSLO

Categories Blogg

Nå skal jeg snart dra å levere fra meg nøklene til leiligheten min, så jeg har med andre ord bare noen få timer igjen i Oslo. Jeg har endret adresse, og er vært øyeblikk uten en egen leilighet. Som dere vet så har det vært mange delte meninger rundt det å skulle flytte fra Oslo nå som jeg ikke kan reise, men jeg har på en måte slått meg til ro med den tanken nå. Jeg måtte bare minne meg selv på hvorfor jeg gjør dette, og jeg vet at jeg kommer til å være så glad for det den dagen jeg reiser til Los Angeles. Mitt eneste fokus fremover skal være å jobbe, trene, spare penger, være med familie og forberede tiden fremover. Jeg har så mye fint å se frem til, og endelig har jeg også tid til å være sammen med de menneskene som betyr aller mest 💕 Jeg har ikke vært i Tromsø mer enn to uker siden jeg var 13 år gammel, så jeg har med andre ord mye å ta igjen.

Til tross for at jeg ikke har kunne reist eller gjøre de tingene jeg egentlig har ønsket, så har det likevel vært en helt fantastisk sommer. Ikke har jeg bare hatt masse tid sammen med vennene mine, jeg har også fått blitt kjent med så mange fine mennesker. Jeg har datet, vært på hytteturer, spist digge middager, vært hjemme i Tønsberg og ikke minst festet mye (hehe). Jeg har brukt så mye penger denne sommeren, men jeg angrer ikke et sekund. Jeg kommer nok mest sannsynlig ikke til å få en sånn her sommer igjen, så det er viktig å sette pris på alle de fine øyeblikkene og minnene jeg sitter igjen med. Neste år befinner jeg meg mest sannsynlig i USA eller et eller annet sted i denne verden. Jeg kommer nok også til å være mye mer opptatt enn det jeg er nå, så det er bare å utnytte tiden mens vi har den. Jeg vil uansett bare takke for nå, og jeg håper at dere vil fortsette å følge med videre på alt jeg har i vente. Jeg tror ingen av oss helt vet hvordan hverdagen i Tromsø kommer til å være, så det kan jo bli et veldig spennende kapittel 😂❤️ Wish me luck

13 kommentarer

13 thoughts on “GOODBYE OSLO

  1. Du vet at corona ikke slutter å eksistere selv om vi går inn i et nytt år, ikke sant? Det er langt fra sikkert at vi får lov til å reise igjen allerede til neste år. Hva er planen da? La oss si at man ikke får reise noe før typ 2023.. et tenkt scenario så klart, men hva er planen?

    1. Serr jeg trodde den forsvant med engang klokken tikket 00.00 1 januar 2021 😜 Grensene er ikke stengt for alltid, og mange av mine venner som studerer i USA har allerede reist tilbake 🙂 fått høre noen rykter om at de skal åpne grensene igjen 31 desember, så man må bare følge med og smøre seg med tålmodighet 😄 Er jo lov å planlegge og håpe🙋🏼‍♀️

  2. Woooow så fine vænna du har og ikje minst kor FIN DU va på det ene bilde dær du hold Celine ♥️♥️ NYYYDELIG !!!!! 😍

  3. Kan jeg spørre deg hvor TV-stativet du hadde før ble kjøpt?💕 Og hvordan gjorde du det med ledninger osv? Har prøvd å se etter disse tingene på storyen din osv, men ble aldri klokere🙈

      1. Åja, tusen takk for svar☺️
        Jeg var sikker på at det kun var ett stativ. Mulig vi må gå til innkjøp av ny TV istedenfor for. Hvilket merke var TV-en?💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *