NOEN TANKER

Categories Blogg

♥I går kom jeg over et par gamle bilder fra bloggen min der jeg hadde merket bildene mine med navnet mitt. Grunnen til det var for at jeg hadde noen som laget en falsk Instagram, Snapchat og Tinder-profil av meg, der vedkommende brukte bildene mine. Det tok (wait for it) ET OG ET HALV ÅR!!!!! før Instagram fjernet den falske kontoen. De mente at den ikke var falsk, så det var jo hyggelig 🙂 Det gikk faktisk så langt at jeg ble kontaktet av en gutt som hadde fått tilsendt nakenbilder av “meg” på Snapchat. Jeg Screenet denne meldingen å fikk lagt det i et vedlegg til Instagram, og det var ikke før den gangen at Instagram endelig slettet kontoen. 

♥Det er bare litt over en uke til Martine og jeg reiser til Frankrike. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til sol, varme, mat, inspirasjon og en ny opplevelse. Det blir også utrolig fett å feire bursdagen sin i Monaco. 

♥I går fikk jeg spørsmål om jeg selv synes at jeg var et godt forbilde, og skal jeg være helt ærlig så er det forbanna vanskelig å svare på. Jeg synes ikke at jeg er et dårlig forbilde, men jeg har selvsagt mine feil. Jeg har skrevet og gjort ting som jeg ikke kan forstå at jeg har publisert på bloggen den dag i dag, men som føltes rett da. Jeg endrer meg hele tiden, og jeg håper selvfølgelig at jeg endrer meg til å bli det bedre. Det vil nok være innlegg som jeg publiserer nå som jeg en dag vil tenke tilbake på å ikke forstå hvorfor jeg publiserte, men det er vel en del av gamet. Jeg regner med at du ikke mener akkurat det samme som du gjorde for to år siden, og samme er det med meg. Vi vokser og vi lærer av våre feil, og det er jo tross alt feilene våre som gjør at vi utvikler oss. 

♥Det virker endelig som at jeg begynner å bli lei av godteri, noe jeg tror er bra for Frk.sukkeravhengig. Det har gått så langt at jeg begynner å merke at jeg har fått hull i tennene, så det er vel kanskje på tide å komme seg til tannlegen. Det passer jo bra med tanke på at jeg har tidenes tannlegeskrekk, wuhu 😀 

♥Nå har jeg plutselig fått en greie for Sverige, så kanskje Morten, Celine og jeg skal ta et par år her? 

♥ På tirsdag så reiser Morten og jeg til Trondheim for å være der i nesten en uke. Vi skal signere kontrakt på bolig, være sammen med venna og dra på hyttetur. Jeg gleder meg skikkelig til å se alle igjen, det føles ut som en evighet siden sist. Jeg synes både det er skummelt og spennende at vi snart skal signere kontrakten på vår aller første leilighet. 

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Hvorfor er du så firbanna det sur på alle bildene av deg. Både på blogg,insta og Snap. Ser deg aldrig smile. Må være trist å være sammen med et sånt surt vesen som deg!

    1. Om du ikke ser meg smile, så tror jeg du må ta deg en titt til for jeg smiler masse 🙂 Men, jeg legger også ut bilder der jeg ser seriøs ut eller “sur” som du kaller det. Jeg tenker at det også må være trist å være rundt mennesker som skriver slike kommentarer til andre. Så da er vi i alle fall enig om noe, hehe!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *